Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GPO voor transparante screensaver werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tent2019
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 21-05 07:10
Mijn vraag
Voor een aantal computers in het domein wil ik de screensaver aan hebben maar dan een transparante screensaver. Er zijn gratis en betaalde versies. Nu heb ik een gratis versie genomen en getest en dat werkt.

Nu is de bedoeling dat ik dit in een GPO verwerk (naam = TEST01) maar doordat er al een andere GPO (EveryMachine01) is die de screensaver regelt voor het hele domein kan ik hem niet werkend krijgen op mijn computer. Mag ook op USER basis trouwens.

Relevante software en hardware die ik gebruik
AD/GPM/ Windows server

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De LINK ORDER wijzigen resulteert niet in mijn wens. De policy wordt wel verwerkt/toegepast maar de setting niet. Ik vind het prima om beide GPO's te ontvangen maar de setting uit TEST01 moet leidend zijn.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

thanks

Beste antwoord (via Tent2019 op 29-05-2020 11:31)

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:01

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

Mijn gok zou zijn dat op de andere GPO de optie "No Override" enabled is. Gevolg is dat de instellingen indeze GPO altijd actief blijven, ongeacht settings in lagergelegen GPO's.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:01

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

Mijn gok zou zijn dat op de andere GPO de optie "No Override" enabled is. Gevolg is dat de instellingen indeze GPO altijd actief blijven, ongeacht settings in lagergelegen GPO's.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tent2019
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 21-05 07:10
Question Mark schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:53:
Yup dat was hem! Thanks!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True