Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

In 1 rij verschillende kolom hoogtes hebben

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• HaywireNL
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 28-05 12:06
Mijn vraag

Ik wil in 1 rij meerdere kolom hoogtes hebben.

Bijv rij 9 wil ik kolom A t/m D hoogte 0,44 cm hebben en rij E 1,2 cm hebben.

Ik heb al geprobeerd de pagina te splitsen in 2 delen maar ook hier kan ik niet de kollommen onafhankelijk
instellen.

Is dit überhaupt mogelijk? zo ja hoor ik graag hoe :)

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sj0nsj44k
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-08 16:02
Misschien is een voorbeeldje handig?

Je zou rij 9 0.44 cm kunnen maken en rij 8 0.76 cm. Vervolgens voeg je bij kolom E rij 8 en 9 samen.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kolommen hebben een breedte, geen hoogte :P Maar inderdaad: als je verschillende afmetingen wil hebben dan zal dat moeten door rijen of kolommen samen te voegen voor het deel waar je dat wilt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07-08 14:24

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Gaat het over Excel trouwens?

Daar heet wat jij noemt 'hoogte' dan ook Rijhoogte en dat is geldt dus voor de hele rij. Je zult -als je het per se wilt- moeten gaan werken met cellen samenvoegen, óf als het alleen op papier zo moet lijken kun je ook met randen en arceringen gaan werken.

• Patrick_6369
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19:47
Ik kan me niet voorstellen hoe je het zou moeten doen in Excel, maar ook niet waar je het voor nodig zou kunnen hebben? Er is toch niks onderhandiger in een tabel waar de rijen niet netjes horizontaal doorlopen?

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True