Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoop monitor (250 euro, 25 ", 1080P, 144hz)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• CLyde_F
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:34
Ik zoek een?
Beeldscherm/ monitor, 1080p, ~25", bij voorkeur 144 hz, compatibel met G-Sync zou mooi zijn

Wat is je budget?
250

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, ik heb zelf gekeken naar een AOC schermen alleen deze hebben allemaal een onbekende levertijd. Ik had een G2590FX op het oog. Via verschillende bestbuy sites etc. kom ik maar moeilijk tot een goed én leverbaar alternatief. Misschien hebben jullie goede ideeën. Zijn er volgens jullie goede alternatieven?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem draait op een 1060gtx, wensen/ vereisten van het scherm staan onder vraag 1 benoemd. Gebruik is vooral voor FPS games (CSGO en Warzone). Vandaar de 144 HZ. Volgens mij is dat voldoende. Als meer informatie gewenst is hoor ik het graag.

[Voor 4% gewijzigd door CLyde_F op 28-05-2020 12:33]

Alle reacties

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18-06 14:53
Welke aansluitingen heeft je videokaart?

Dat is ook bepalend voor je monitor.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• thomas_n
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-06 13:47
25 inch schermen zijn relatief zeldzaam. Voor 24 inch en 27 inch is veel meer keuze. Als je in de Pricewatch op die formaten zoekt zou je wel schermen moeten vinden die aan je eisen voldoen.

• CLyde_F
HDMI of Displayport zijn de aansluitingen. 24 " of 27 " zou ook kunnen. 27 lijkt mij wat hinderlijk groot..

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 00:21
https://nl.hardware.info/...te-goedkope-gamingmonitor deze pagina al gezien van de buren ?

• CLyde_F
Die kwam ik gister tegen ja. Vanmiddag ook opnieuw doorgenomen. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar het cancelen van order G2590FX en te gaan voor de AOC 27G2U of de wat kleinere 24G2U alleen heeft dat wat een minder goede helderheid met een donkere omgeving. Deze beide zijn bij bol.com wél voorradig zonder dat de prijs onredelijk hoog is. Het enige waar ik mee zit is een scherm van 27 " of 24 ". Is een te groot scherm op minder dan een meter niet hinderlijk? Daarnaast is de G2590FX GSync compatibel is. Dat geldt niet voor de AOC 24G2U of 27G2U. Is dit verschil merkbaar/ groot?

Edit: ik zie dat de 27G2U wél compatibel is met Gsync. Is de grootte van het scherm én GSync 50 euro extra waard denken jullie? Of te weinig bang for buck

[Voor 11% gewijzigd door CLyde_F op 28-05-2020 16:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

CLyde_F schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:33:
Ik zoek een?
Beeldscherm/ monitor, 1080p, ~25", bij voorkeur 144 hz, compatibel met G-Sync zou mooi zijn

Wat is je budget?
250

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, ik heb zelf gekeken naar een AOC schermen alleen deze hebben allemaal een onbekende levertijd. Ik had een G2590FX op het oog. Via verschillende bestbuy sites etc. kom ik maar moeilijk tot een goed én leverbaar alternatief. Misschien hebben jullie goede ideeën. Zijn er volgens jullie goede alternatieven?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem draait op een 1060gtx, wensen/ vereisten van het scherm staan onder vraag 1 benoemd. Gebruik is vooral voor FPS games (CSGO en Warzone). Vandaar de 144 HZ. Volgens mij is dat voldoende. Als meer informatie gewenst is hoor ik het graag.
pricewatch: AOC 24G2U/BK Rood, Zilver

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True