Toon posts:

Alternatief voor laserjet 5si

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goed alternatief voor een laserjet 5si, A3 hoeft niet, duplex wel en natuurlijk een beetje snelheid zon 24 pag/min. Postcript module is ook niet nodig.
Of heeft mischien iemand een leuk tweedehandsje staan? Ik had een laserjet 4si, deze heb ik verkocht en wil eventueel wel een 5si, ik kom er nu echter achter dat daar soms nog wel even 2000 piek voor wordt gevraagd, beetje veel lijkt me.

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
Of je kijkt HIER even.

Verwijderd

Topicstarter
Zo bedoel ik het niet, ik ben opzoek naar een tweedehandsprinter, een laserjet 5si of een OUDER model van een ander merk, daar OUDERE type's veel al niet meer bij de produktinfo afdelingen op websites van leveranciers staan, heb ik DAAR dus niet gekeken. Mischien weet iemand een site met produkt info over oudere printers? Ik ben zelf echt niet te beroerd om dat effe uit te zoeken hoor, wat heet ik zit me de tering te zoeken op ibazar, marktplaats etc. en heb nu wel genoeg laserjet 3 aanbiedingen gezien, een echte profesionele rakker staat er maar zelden op, of hij wordt verkocht door iemand die denkt dat er gouden lagers, en een platina fuser in zit en poot daar dan een prijs achter.

Heb een aanbieding gehad van een 5si voor 4000,- Nou dan vraag ik je :?

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Kijk eens bij restart.nl misschien kunnen zij je helpen??

I play my enemies like a game of chess...

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
hehe wij hebben er voor 500 piek een gekocht (en das met extra papier lade :) ) van een bedrijf die een 8000 serie kochten

Verwijderd

Hoi Alex,

Mail me even op tahoe@direct.a2000.nl, ik heb misschien nog wel een interesante printer staan. (4100TN)

Groet
Pagina: 1