Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Heeft president Donald Trump gelijk.

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

• Wassermann
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 17-11 13:02
Ik kan mij nog wel herinneren hoe kritisch we waren toen de overheid het elektronische stemmen wilde invoeren. Nu noemt president Trump het stemmen door middel van e-mail een gevaarlijke recept voor fraude.
Washington Post en CNN vinden beide dat daar geen sprake van is.
Nu ben ik wel benieuwd naar de mening hier van de kenners hierover. Heeft Trump hier gelijk.

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 08:53
Het gevaar is dat ik een email zou kunnen sturen waarvan de ontvanger denkt dat hij vanuit jouw email adres komt, dus daar heeft hij gelijk in.

Bovendien zou ik kunnen zeggen goh piet en Jan etc hebben geen pc maar leggen hier op de straat, ik help hun met stemmen en dit zijn hun e mail adressen. Dan telt je stem ineens voor 3 stemmen.

En de beste piet en Jan hebben geen kans om te kiezen omdat ze zich geen pc kunnen veroorloven.

[Voor 12% gewijzigd door 99ruud99 op 28-05-2020 09:02]

• Tazzios
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-11 17:20
Er is nogal een groot verschil tussen stemmen via email of elektronisch stemmen.

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 25-11 12:44

De Nelis

en anders maar niet...

Het kan makkelijker zijn te frauderen met email, maar het is niet bewezen, echter Trump roept steeds dingen zonder ook maar een greintje bewijs op tafel te leggen. Hij roept steeds dingen om anderen in een slecht daglicht te stellen om af te leiden van de zaken die hij verkeerd aanpakt. Dat laatste is waar het in de pers om gaat.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een discussie over de veiligheidsrisico’s van verschillende vormen van elektronisch stemmen is helemaal prima, maar dan wel graag met een inhoudelijke start. Ik stel voor dat je een nieuw topic start met inhoudelijke argumenten en een minder clickbait topictitel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True