Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:59
Ik heb hier 2 x een X1 Carbon G6 met een raar probleem. Wanneer ik via het touchpad gebruik maak door met 2 vingers scrollen te activeren hapert dit regelmatig en loopt de scroll-actie niet verder.
Wanneer ik op dezelfde pagina scroll middels een externe muis gaat dit wel heel soepel en loopt de scroll-actie helemaal door tot onderaan de pagina. Op andere laptops op dezelfde internet-pagina (bv. tweakers.net) speelt dit probleem ook niet.

Dit probleem speelt zowel in Edge als in Chrome.

Ik heb o.a. wat gevonden over het uitschakelen van hardware accelaration. Maar in de laatste versie van windows 10 is dit volgens mij niet uit te schakelen. Het opnieuw installeren van de laptop met alle drivers en firmware heeft niks opgeleverd.

Iemand die dit probleem herkend en een oplossing weet?

Alvast bedankt

[Voor 5% gewijzigd door pitchdown op 28-05-2020 07:52]

Alle reacties

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:59
iemand?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True