Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Likes, Comments, Shares zijn verdwenen op FB Android

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• user549890
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 31-01 13:55
Zoals in de titel staat, sedert enkele weken zie ik geen likes, shares, en comments meer op Facebook Nieuwsfeed op Android. Het is nu een witte lege balk geworden.

Als ik er op druk dan komt het wel terug maar ik moet het telkens manueel doen.

Is dit een functie, of een bug?

Op de mobiele site van fb en lite heb ik probleem niet. Alreeds verschillende keren de app gerest maar het probleem blijft.

Zie screens:

Voor

&

Na

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:42
Zou dit kunnen zijn nieuws: Facebook wil Likes onder berichten verbergen dat ze dat nu meer uitrollen?

[Voor 8% gewijzigd door HKLM_ op 28-05-2020 06:36]

⛔Trackers of betalen...⛔

• user549890
Ze mogen dat dan wel duidelijker maken als dat het geval is. Niet iedereen leest dagelijks Tweakers. En het artikel is al maanden oud.

In mijn ogen ziet het er uit zoals een mislukte update. Soms verbergt hij alles, soms niet.

En persoonlijk Facebook contacteren, lijkt me onmogelijk.

Hebben jullie dit dan ook?

• user549890
Niemand die de moeite wil doen om te reageren?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True