Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk Fortnite. Ook zou ik graag mijn pc gebruiken voor schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is om en rond de 1000 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik sta open voor elk merk. Als processor zou ik graag de AMD Ryzen 5 3600 hebben.
Voorlopig kom ik uit op dit :
Dit kwam ik uit na wat opzoekingswerk, zonder zelf enige kennis te hebben. Ik zou nog wat geld over hebben voor enkele verbeteringen. (misschien grafische kaart??)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voornamelijke wens is dat hij een hoge fps behaalt en dat ik hem lang kan gebruiken.
Ga je overklokken?
Ik denk van niet, want ik heb hier geen ervaring mee en weet niet of dit wel de moeite is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Raad geven welke onderdelen al dan niet goed of slecht zijn. Is de prijs/kwaliteit verhouding goed? Zal ik dit op mijn eentje kunnen monteren na wat opzoekingswerk? (ik heb momenteel 0 pc kennis)
Hoofdzakelijk Fortnite. Ook zou ik graag mijn pc gebruiken voor schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is om en rond de 1000 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik sta open voor elk merk. Als processor zou ik graag de AMD Ryzen 5 3600 hebben.
Voorlopig kom ik uit op dit :
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 159,- | € 159,- |
1 | Moederborden | MSI B450M-A PRO MAX | € 68,55 | € 68,55 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 264,09 | € 264,09 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,- | € 31,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 74,18 | € 74,18 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 79,90 | € 79,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 756,62 |
Dit kwam ik uit na wat opzoekingswerk, zonder zelf enige kennis te hebben. Ik zou nog wat geld over hebben voor enkele verbeteringen. (misschien grafische kaart??)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voornamelijke wens is dat hij een hoge fps behaalt en dat ik hem lang kan gebruiken.
Ga je overklokken?
Ik denk van niet, want ik heb hier geen ervaring mee en weet niet of dit wel de moeite is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Raad geven welke onderdelen al dan niet goed of slecht zijn. Is de prijs/kwaliteit verhouding goed? Zal ik dit op mijn eentje kunnen monteren na wat opzoekingswerk? (ik heb momenteel 0 pc kennis)