Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoProYvo
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 29-01-2021
Ik heb een tweede gloednieuwe Hero 7 besteld. De "oude" is van februari 2019. De nieuwe is vandaag binnengekomen. Maar er zit verschil tussen de dozen en de inhoud. Iemand enig idee hoe dit kan? En is de een beter dan de andere?

De oude doos bevatte twee adhesive mounts, namelijk een gebogen plakker voor op een helm en een platte.
De nieuwe doos bevat alleen de gebogen/curved mount (plakker). Dit komt overigens ook overeen met wat er op de doos staat. Op het gedeelte waar staat wat de doos moet bevatten staat ook dat er nog maar 1 plakker in hoort te zitten. Daar is de platte helemaal vanaf gehaald. Me tandere woorden, de inhoud is dus wel correct, maar om minder dan een dik jaar geleden.

Ook staat op de oude doos "Made for iPhone/iPad". Ook dat is verdwenen op de nieuwe doos.

Ik wilde de oude verkopen en de nieuwe houden, maar niet als ik er dadelijk achter kom dat de nieuwe minder handig/goed is.... Ik heb ook al met GoPro gechat, maar daar moet ik morgen nog een antwoord van krijgen per e-mail.

Hoop dat jullie me misschien al wat meer kunnen vertellen!! O-)