Hallo lieve mensen,
Graag jullie mening over onderstaande onderdelen die ik wil gaan kopen voor mijn nieuwe PC:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, bijv. Sea of Thieves - Call of Duty, Red dead Redemption
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kosten max. € 2000,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een harde schijf die ik graag wil gebruiken, ook wil ik mijn kast hergebruiken. Dit is een Cooler Masten Silencio 550. Als het goed is passen bovenstaande onderdelen hier in. Graag jullie mening of dit ook echt zo is. Daarnaast heb ik een BenQ PD2500Q Grijs, Zwart en CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo toetsenbord met muis
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag vanuit jullie mening over bovenstaande samengestelde producten. Past dit met elkaar?
Bij voorbaat dank!
Mvg, tabakstaaf
Graag jullie mening over onderstaande onderdelen die ik wil gaan kopen voor mijn nieuwe PC:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)) | € 376,- | € 376,- |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME Z390-P | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 834,05 | € 834,05 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C14D-16GVK | € 119,88 | € 119,88 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 117,05 | € 117,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 127,62 | € 127,62 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.684,50 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, bijv. Sea of Thieves - Call of Duty, Red dead Redemption
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kosten max. € 2000,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een harde schijf die ik graag wil gebruiken, ook wil ik mijn kast hergebruiken. Dit is een Cooler Masten Silencio 550. Als het goed is passen bovenstaande onderdelen hier in. Graag jullie mening of dit ook echt zo is. Daarnaast heb ik een BenQ PD2500Q Grijs, Zwart en CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo toetsenbord met muis
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag vanuit jullie mening over bovenstaande samengestelde producten. Past dit met elkaar?
Bij voorbaat dank!
Mvg, tabakstaaf