Unreal Tournament en ADSL

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Hallo

Ik probeer dus met ADSL Unreal Tournament op internet te spelen, maar mijn ping gaat dan al gauw (op alle servers) naar de 300 a 400.

Nu is het zo dat wanneer ik in het options menu mijn verbindingssnelheid op "modem" zet, mijn ping plotseling tussen de 40 en 50 ligt :P.
Grote probleem is hier alleen dat de framerate van het spel gigantisch in elkaar zakt :( :( heeft iemand hier een oplossing voor ? want zo is't niet leuk meer :(

Verwijderd

logisch Als je de verbing lager zet worden je packets kleiner vandaar. Maar heeft dus ook invloed op de rest. Ikzelf adsl advanced keine problemen.

• CyberTijn
ja als ik hem op ISDN of Cable/xDSL instel, dan heb ik fucking veel lag en een gigantisch hoge ping! :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
ben ik blij dat ik op alle gaypoint servers een ping van hooguit 80 heb, en in de vroege of late uurtjes zelfs wel eens 18/19 gehad (was wel half leeg, de server) en gemiddeld zo'n 40/60!! :9

sorry moest ik effe kwijt

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Probeer gewoon uit met welke netspeed je de beste combinatie van framerate/ping/packetloss hebt. Als je ADSL instelt heb je netspeed 10000. Dan gebruik je dus zo'n 10KB per seconde. Aangezien het normale MxStream account maar 8KB upload heeft, krijg je hoge pings.

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 10:31 schreef Mister_X het volgende:
ben ik blij dat ik op alle gaypoint servers een ping van hooguit 80 heb, en in de vroege of late uurtjes zelfs wel eens 18/19 gehad (was wel half leeg, de server) en gemiddeld zo'n 40/60!! :9

sorry moest ik effe kwijt
Wat loop je nou kneuzig offtopic te praten :D
( ;) revenge :P )

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Op dinsdag 07 augustus 2001 09:21 schreef CyberTijn_ het volgende:
.

Nu is het zo dat wanneer ik in het options menu mijn verbindingssnelheid op "modem" zet, mijn ping plotseling tussen de 40 en 50 ligt :P.
Grote probleem is hier alleen dat de framerate van het spel gigantisch in elkaar zakt :(
Zakt je framerate in elkaar? Kan dat dan?
Ik bedoel, het enige wat er verandert is dat er dan minder packets binnenkomen, maar dat heeft imho nix met je framerate te maken

Of zit ik nu newbie te praten?

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op woensdag 08 augustus 2001 11:01 schreef SickBastard het volgende:

[..]

Wat loop je nou kneuzig offtopic te praten :D
( ;) revenge :P )
i am just proud on my cable connection :7

• CyberTijn
Op woensdag 08 augustus 2001 11:04 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Zakt je framerate in elkaar? Kan dat dan?
Ik bedoel, het enige wat er verandert is dat er dan minder packets binnenkomen, maar dat heeft imho nix met je framerate te maken

Of zit ik nu newbie te praten?
nou toch is het zo.
als ik de snelheid op xDSL/cable zet, dat stort mijn hele frameerate in elkaar, terwijl ik gewoon een dikke 70 frames haal als ie op ISDN staat ingesteld

het is raar, maar waar :?

ik zal handmatig de netspeed effe veranderen, misschien dat dat helpt

• CyberTijn
yep, net de netspeed van 5000 naar 4500 gezet, nu haal ik een ping van rond de 40 :)

bedankt voor de tips!

• Flotter
  • Laatst online: 09:19

Flotter

Pelipper!

Op dinsdag 07 augustus 2001 09:21 schreef CyberTijn_ het volgende:
[...]

Grote probleem is hier alleen dat de framerate van het spel gigantisch in elkaar zakt :( :(

[...]
Op woensdag 08 augustus 2001 15:11 schreef CyberTijn_ het volgende:

[...]

als ik de snelheid op xDSL/cable zet, dat stort mijn hele frameerate in elkaar, terwijl ik gewoon een dikke 70 frames haal als ie op ISDN staat ingesteld

[...]
Volgens mij spreek je jezelf tegen :P

Ik neem aan dat het eerste goed is, optie 2 zou ik niet echt als een probleem zien...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• CyberTijn
klopt, ik bedoelde dat bij xDSL/cable de ping onwijs hoog wordt, met de framerate is niks mis :P
Pagina: 1