Hoi iedereen!
Ik wil jullie graag vragen om mee te denken met een nieuwe game-setup. Vanwege een aantal financiële meevallers heb ik een budget beschikbaar van 4000 euro. Middels de volgende vragen hoop ik jullie voldoende informatie te geven om zodoende een goed advies te kunnen geven. Ik wil jullie in ieder geval alvast bedanken voor het meedenken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe pc is hoofdzakelijk bedoeld voor het spelen van games op ultra kwaliteit. Met mijn huidige game setup merk ik dat games als Battlefield niet vlekkeloos verloopt op ultra. Momenteel heb ik een pc setup met een 1080 videokaart, maar ik zou graag een goede upgrade maken. Daarnaast viel mijn oog op de RGB Corsair onderdelen en ik moet zeggen, dat valt behoorlijk in de smaak!
Naast het gamen wil ik mijn pc gebruiken als werk pc. Maar daar hoeven jullie in het advies geen rekening mee te houden. Ik ga geen zware bewerkingsprogramma's gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximumprijs is 4000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil geen randapparatuur meenemen naar de nieuwe pc build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag gebruik maken van de nieuwe intel i-9 processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB vind ik belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag het snelste en beste systeem hebben binnen mijn budget. Na veel onderzoek te hebben gedaan, heb ik de volgende lijst samengesteld:
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik wil jullie graag vragen om mee te denken met een nieuwe game-setup. Vanwege een aantal financiële meevallers heb ik een budget beschikbaar van 4000 euro. Middels de volgende vragen hoop ik jullie voldoende informatie te geven om zodoende een goed advies te kunnen geven. Ik wil jullie in ieder geval alvast bedanken voor het meedenken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe pc is hoofdzakelijk bedoeld voor het spelen van games op ultra kwaliteit. Met mijn huidige game setup merk ik dat games als Battlefield niet vlekkeloos verloopt op ultra. Momenteel heb ik een pc setup met een 1080 videokaart, maar ik zou graag een goede upgrade maken. Daarnaast viel mijn oog op de RGB Corsair onderdelen en ik moet zeggen, dat valt behoorlijk in de smaak!
Naast het gamen wil ik mijn pc gebruiken als werk pc. Maar daar hoeven jullie in het advies geen rekening mee te houden. Ik ga geen zware bewerkingsprogramma's gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximumprijs is 4000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil geen randapparatuur meenemen naar de nieuwe pc build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag gebruik maken van de nieuwe intel i-9 processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB vind ik belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag het snelste en beste systeem hebben binnen mijn budget. Na veel onderzoek te hebben gedaan, heb ik de volgende lijst samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-10900K Boxed | € 549,- | € 549,- |
1 | Moederborden | Asus TUF Gaming Z490-PLUS | € 202,75 | € 202,75 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | € 1.344,06 | € 1.344,06 |
1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 500D RGB SE | € 260,90 | € 260,90 |
1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | € 153,90 | € 153,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB 32GB (2 x 16GB) DDR4 DRAM 3000MHz C15 Memory Kit | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 113,20 | € 113,20 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 4TB | € 444,- | € 444,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 416,- | € 416,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.483,81 |
Alvast bedankt voor het meedenken!