Buiten mijn werk laptop is ook mijn werk pc toe aan vernieuwen. Ik heb gekozen voor een small form factor build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld voor met name webdevelopment. Dit zijn niet de meest zware werkzaamheden. De meeste performance zal met name gehaald moeten worden voor mijn Docker containers. Verder zal er Linux Ubuntu op gedraaid worden. De pc wordt aangesloten op een Ultrawide scherm met een resolutie van 3440x1440.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget maar het systeem moet passend zijn bij de werkzaamheden dus geen overkill aan componenten.
Wat verwacht je van ons?
Feedback op mijn build en eventuele verbeterpunten. Is een Radeon RX Vega 11 integrated graphics voldoende?
edit: case aangepast naar een goedkoper alternatief. Kan enkel niet voorzien worden van een gpu maar dat lijkt mij voor mijn doeleinde ook niet vereist?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld voor met name webdevelopment. Dit zijn niet de meest zware werkzaamheden. De meeste performance zal met name gehaald moeten worden voor mijn Docker containers. Verder zal er Linux Ubuntu op gedraaid worden. De pc wordt aangesloten op een Ultrawide scherm met een resolutie van 3440x1440.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget maar het systeem moet passend zijn bij de werkzaamheden dus geen overkill aan componenten.
Wat verwacht je van ons?
Feedback op mijn build en eventuele verbeterpunten. Is een Radeon RX Vega 11 integrated graphics voldoende?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 145,- | € 145,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 129,- | € 129,- |
1 | Behuizingen | In Win Chopin Zwart | € 85,61 | € 85,61 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black | € 49,50 | € 49,50 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 136,90 | € 136,90 |
1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 91,80 | € 91,80 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 737,71 |
edit: case aangepast naar een goedkoper alternatief. Kan enkel niet voorzien worden van een gpu maar dat lijkt mij voor mijn doeleinde ook niet vereist?
[Voor 11% gewijzigd door Vaenir op 27-05-2020 14:26]