Toon posts:

Facebook via browser niet bereikbaar, teveel omleidingen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JamieH
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07-01-2021
Ik ben beheerder van de facebookpagina van UTLC - UT Language Centre. Ik kan sinds kort facebook niet meer bereiken via Google Chrome, Firefox en Internet Explorer. De foutmelding die ik krijg is: www.facebook.com heeft je te vaak omgeleid.

Ik heb hierop geprobeerd alle cookies en cache geheugen te wissen, vervolgens een herstart gedaan. Ik kom dan wel weer op de website www.facebook.com, maar zodra ik inlog krijg ik weer dezelfde mededeling. Ditzelfde gebeurt ook als ik het via een incognito scherm probeer.

Ik ben ook aangemeld via de Facebook app op mijn mobiele telefoon, die werkt wel, en via daar kan ik ook berichten plaatsen (ik dacht misschien dat de pagina door Facebook was gedeactiveerd, maar dat strookt dus niet met het gebruik op de mobiele telefoon).

Alle reacties

• r.en.mph
  • Laatst online: 10-06-2020
Ik heb sinds vandaag EXACT hetzelfde probleem bij Facebook!!
Het zal dus wel aan Facebook liggen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-02 13:47
Mocht je dit nog hebben,
De oorzaak is hoogstwaarschijnlijk Facebooks nieuwe interface. je kan direct naar facebook.com/home browsen om de problematische pagina te ontwijken en vervolgens de oude interface aan te zetten in de instellingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r.en.mph
  • Laatst online: 10-06-2020
Dankjewel, dit was de oplossing!

• moontje69
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-06-2020
Ik heb hetzelfde probleem maar snap bovenstaande oplossing niet. Wil je dit aub iets specifieker omschrijven wat ik precies moet doen

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:05

Bas170

Sir Miss-a-Lot

moontje69 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:05:
Ik heb hetzelfde probleem maar snap bovenstaande oplossing niet. Wil je dit aub iets specifieker omschrijven wat ik precies moet doen
Tik www.facebook.com/home in je adresbalk in plaats van www.facebook.com ;)

Edit: dat werkt blijkbaar niet meer....

[Voor 6% gewijzigd door Bas170 op 26-06-2020 14:08]

PSN: Bas170 | Hier had wat nuttigs kunnen staan
Російський військовий корабель, іди на хуй

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
moontje69 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:05:
Ik gebruik geen facebook maar blijkbaar browse je dus naar https://facebook.com/home en ga je naar de instellingen om de oude weergave te activeren.

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cvanatten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 20:25
IK had ook last van ditzelfde probleem.
Ik heb een oplossing gevonden die bij mij werkt: https://marcotran.com.au/...ebook-too-many-redirects/
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee