Facebook via browser niet bereikbaar, teveel omleidingen

Pagina: 1
Acties:
  • 13.111 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamieH
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07-01-2021
Ik ben beheerder van de facebookpagina van UTLC - UT Language Centre. Ik kan sinds kort facebook niet meer bereiken via Google Chrome, Firefox en Internet Explorer. De foutmelding die ik krijg is: www.facebook.com heeft je te vaak omgeleid.

Ik heb hierop geprobeerd alle cookies en cache geheugen te wissen, vervolgens een herstart gedaan. Ik kom dan wel weer op de website www.facebook.com, maar zodra ik inlog krijg ik weer dezelfde mededeling. Ditzelfde gebeurt ook als ik het via een incognito scherm probeer.

Ik ben ook aangemeld via de Facebook app op mijn mobiele telefoon, die werkt wel, en via daar kan ik ook berichten plaatsen (ik dacht misschien dat de pagina door Facebook was gedeactiveerd, maar dat strookt dus niet met het gebruik op de mobiele telefoon).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.en.mph
  • Laatst online: 10-06-2020
Ik heb sinds vandaag EXACT hetzelfde probleem bij Facebook!!
Het zal dus wel aan Facebook liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-04 12:45
Mocht je dit nog hebben,
De oorzaak is hoogstwaarschijnlijk Facebooks nieuwe interface. je kan direct naar facebook.com/home browsen om de problematische pagina te ontwijken en vervolgens de oude interface aan te zetten in de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.en.mph
  • Laatst online: 10-06-2020
Dankjewel, dit was de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moontje69
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-06-2020
Ik heb hetzelfde probleem maar snap bovenstaande oplossing niet. Wil je dit aub iets specifieker omschrijven wat ik precies moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

moontje69 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:05:
Ik heb hetzelfde probleem maar snap bovenstaande oplossing niet. Wil je dit aub iets specifieker omschrijven wat ik precies moet doen
Tik www.facebook.com/home in je adresbalk in plaats van www.facebook.com ;)

Edit: dat werkt blijkbaar niet meer....

[ Voor 6% gewijzigd door Bas170 op 26-06-2020 14:08 ]

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
moontje69 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:05:
Ik gebruik geen facebook maar blijkbaar browse je dus naar https://facebook.com/home en ga je naar de instellingen om de oude weergave te activeren.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvanatten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-05 19:57
IK had ook last van ditzelfde probleem.
Ik heb een oplossing gevonden die bij mij werkt: https://marcotran.com.au/...ebook-too-many-redirects/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lola3
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 23-12-2023
Graag wil ik dit gesprek weer oppakken.
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, heb alles gedaan cookies en geschiedenis verwijderen, cache legen en de opties voor verschillende linkjes gebruikt om alsnog bij facebook uit te komen, maar niks werkt.
Heeft iemand hier enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvan L
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 31-03 13:07
Ik had hetzelfde probleem. Na alles geprobeerd te hebben, heb ik via de Microsoft Store de Facebook-app gedownload en kijk, mijn probleem is opgelost. Via Google Chrome werkt het nog steeds niet, via de app voor Windows wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:16

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ga dit topic binnen algemene zaken sluiten en wil mensen doorverwijzen naar Client software algemeen. Mocht er nog een issue zijn graag daar kijken naar een oplossing. Dit probleem zit hem niet in de site van Facebook want die doet het wel maar het lijkt echt iets lokaals te zijn.

Omdat dit een wat ouder topic is ga ik hem niet verplaatsen. Grote kans ook dat dit andere problemen zijn als 3 tot 4 jaar geleden :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.