Vraag

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-02 16:17
Kunnen jullie helpen met het volgende probleem?

Outlook 365 64-bits; verschillende e-mailaccounts.

Verloop van het probleem is als volgt:
1. Ik merk dat ik op één van de accounts geen mail meer binnenkrijg (terwijl ik op een ander apparaat zie dat er wel mail is).
2. Ik sluit Outlook af.
3. Outlook lijkt af te sluiten, maar het proces blijft op de achtergrond hangen.
4. Proces handmatig afsluiten en Outlook opstarten
5. Het werkt weer.

Wat kan ik hier aan doen? Ligt het probleem bij Outlook? Of een instelling met mail ophalen? Of bij mailprovider (Webreus)?

Alle reacties

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-02 16:50
Welke OS? Is deze helemaal bijgewerkt? Is Outlook ook helemaal bijgewerkt qua updates? Welke versie is Outlook nu? Werkt het wel goed als andere accounts losgekoppeld zijn?

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 14:03

De Nelis

en anders maar niet...

Wat voor accounts, imap, pop, exchange?

Wat heb je al geprobeerd, heb je al contact gehad met Webreus over je probleem?

time is infinite, but each week is ten hours short..

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-02 16:17
Lelletje schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:48:
Welke OS? Is deze helemaal bijgewerkt? Is Outlook ook helemaal bijgewerkt qua updates? Welke versie is Outlook nu? Werkt het wel goed als andere accounts losgekoppeld zijn?
Windows 10, bijgewerkt. Outlook ook.
Outlook versie is 16.0.12730.20252
De Nelis schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:49:
Wat voor accounts, imap, pop, exchange?

Wat heb je al geprobeerd, heb je al contact gehad met Webreus over je probleem?
Zijn IMAP-accounts, twee g-mail, één eigen provider, outlook-account en dus het account voor een vereniging via Webreus.
Nee, nog geen contact, dat zal ik wel even doen inderdaad.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee