Toon posts:

Waar word mijn sims opgeslagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Vraag

• LoudeJager
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-05-2020
Ik vraag mij af of mijn opgeslagen spel gekoppeld is aan mijn account en laptop/desktop tegelijkertijd. Kan ik op een andere pc hetzelfde opgeslagen spel verder spelen door midden van mijn account? Of wordt het spel alleen opgeslagen op het apparaat zelf?

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 15:33
Nee, wordt lokaal opgeslagen, je moet de savegames heen en weer kopieren en plakken. Het kostte mij 20 seconden om dit uit te vinden... Je hebt je geregistreerd om dit te kunnen vragen?

[Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 27-05-2020 12:04]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08 18:39

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Welk spel?
Welk platform?

Ga er maar vanuit dat het lokaal is.

Savegames komen daarnaast nog vaak in je Documents terecht op je computer. Indien je die bijv synced met Onedrive, dan kun je zo verder.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 18:15

Spacecowboy

XBL: Biggmans

LoudeJager schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:02:
Ik vraag mij af of mijn opgeslagen spel gekoppeld is aan mijn account en laptop/desktop tegelijkertijd. Kan ik op een andere pc hetzelfde opgeslagen spel verder spelen door midden van mijn account? Of wordt het spel alleen opgeslagen op het apparaat zelf?
Welk spel? Iets meer informatie is misschien wel handig. Anders is het een beetje raden wat je precies bedoeld.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:20
Het gaat om de Sims (dat staat niet in de TS maar is gekoppeld aan dit topic).

XBL: Nogne

• LoudeJager
Ho haha sorry, er stond bovenaan mijn vraag al ergens dat het met de Sims te maken had.. geen idee dat het er niet bij komt te staan.

Hartstikke bedankt, kon het zelf niet vinden namelijk.

*knip* Dit soort sneren kun je beter achterwege laten

[Voor 14% gewijzigd door Gropah op 27-05-2020 12:26]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik kan me de reactie wel voorstellen. Je komt hier vers geregistreerd, maakt een topic zonder nauwelijks nuttige info of context. Bij het maken van het topic stond een template met dingen om de topicstart mee te vullen (zoals wat je zelf al geprobeerd of gezocht hebt), die je voor het gemak maar even hebt weggehaald.

Vervolgens is het antwoord op die vraag met 1 goedgemikte google-actie te vinden.

*knip* laat het modereren aan de mods over

[Voor 8% gewijzigd door Gropah op 27-05-2020 12:23]

• LoudeJager
maak je niet zo druk jongens

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hallo LoudeJager en welkom op Gathering of Tweakers of GoT in het kort,

Zoals je misschien wel door hebt aan de hand van een aantal andere gebruikers is het hier geen helpdesk. Er word wat eigen inzet verwacht. Dit om te voorkomen dat mensen met dingen komen die je zelf al gevonden of geprobeerd hebt waarmee je zowel je eigen tijd als die van een ander verspilt. Daarnaast zijn opmerkingen op de man ook niet de bedoeling.

Anyways, gezien je antwoord hebt gekregen en om het topic niet verder te escaleren gaat het nu dicht. met een kleine titel fix voor duidelijkheid

[Voor 4% gewijzigd door Gropah op 27-05-2020 12:29]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee