Hi allen,
Ik heb een honeywell T6 gekocht om mij standaard Honeywell aan/uit thermostaat te gaan vervangen.
Ik wil deze zelf gaan installeren. Volgens de boekjes moet dat goed te doen zijn.
Nu loop ik tegen 1 probleem aan. Ik weet niet welke kabel ik van mijn cv naar de ketelmodule moet laten gaan en hoe ik dat het best kan doen. Ik hoop dat jullie mij obv fotos kunnen adviseren
Ik heb de volgende CV ketel: Intergas Kombi Kompakt HR 28/24
Mijn huidige thermostaat: Honeywell Round Modulation kamerthermostaat (T87M2018)
Uit die ketel komen eigenlijk maar twee snoeren:
1: De voeding
2: Een kabeltje die de muur in verdwijnt
Nu doe ik voorzichtich te aanname dat dit de kabel is die richting mijn huidige thermostaat gaat.
Kan ik die kabel gewoon in tweeen knippen en dan de ketelmodule daartussen zetten?
Op de foto's zien jullie mijn huidige installatie.
:strip_exif()/f/image/z2NZNdjPpGUXoYQCHHB1Fq1q.jpg?f=fotoalbum_large)
De dikke kabel gaat naar een stopcontact. Dus dat zal de stroomvoorzienig zijn
De dunne grijze gaat de muur in. Dit lijkt mij dan de aansturing voor de aan uit thermostaat.
:strip_exif()/f/image/bXneqHodzUbclp9P2YLjiZO3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4xlyO1XXiHKVanDoXQvIlLq4.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gat in de muur is waar ik vermoed de aan uit kabel zich bevind. Kan ik deze gewoon in 2en knippen en de module op die plek er tussen zetten?
Ik heb een honeywell T6 gekocht om mij standaard Honeywell aan/uit thermostaat te gaan vervangen.
Ik wil deze zelf gaan installeren. Volgens de boekjes moet dat goed te doen zijn.
Nu loop ik tegen 1 probleem aan. Ik weet niet welke kabel ik van mijn cv naar de ketelmodule moet laten gaan en hoe ik dat het best kan doen. Ik hoop dat jullie mij obv fotos kunnen adviseren
Ik heb de volgende CV ketel: Intergas Kombi Kompakt HR 28/24
Mijn huidige thermostaat: Honeywell Round Modulation kamerthermostaat (T87M2018)
Uit die ketel komen eigenlijk maar twee snoeren:
1: De voeding
2: Een kabeltje die de muur in verdwijnt
Nu doe ik voorzichtich te aanname dat dit de kabel is die richting mijn huidige thermostaat gaat.
Kan ik die kabel gewoon in tweeen knippen en dan de ketelmodule daartussen zetten?
Op de foto's zien jullie mijn huidige installatie.
:strip_exif()/f/image/z2NZNdjPpGUXoYQCHHB1Fq1q.jpg?f=fotoalbum_large)
De dikke kabel gaat naar een stopcontact. Dus dat zal de stroomvoorzienig zijn
De dunne grijze gaat de muur in. Dit lijkt mij dan de aansturing voor de aan uit thermostaat.
:strip_exif()/f/image/bXneqHodzUbclp9P2YLjiZO3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4xlyO1XXiHKVanDoXQvIlLq4.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gat in de muur is waar ik vermoed de aan uit kabel zich bevind. Kan ik deze gewoon in 2en knippen en de module op die plek er tussen zetten?
[ Voor 7% gewijzigd door DeBers op 27-05-2020 11:32 ]