Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Knop toevoegen FRONTEND webshop prijs verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Onderwerpen

Vraag

• Brentkom
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 03-06-2020
Hoi,

Ik zou graag een knop willen maken op de frontendpagina van mijn webwinkel waar je kunt kiezen om de prijzen te zien / verbergen.

Iets zoals dit…

*snip*

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress - Woocommerce

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende plugins, maar niets dat in de buurt komt.

BEdankt!

[Voor 7% gewijzigd door RobIII op 27-05-2020 17:58]

Alle reacties

• vikterr
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 18-05 10:36
Screenshot is niet te openen

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Hallo Brentkom, welkom op het forum.

Dit topic voldoet helaas niet aan de richtlijnen van het forum. Ten eerste gaat dit sub-forum over het zelf ontwikkelen van software, en niet over kant en klare producten/plugins. Als je vraag daarover gaat, dan verwachten we wel meer informatie over waar je daadwerkelijk tegen aan loopt, en bijvoorbeeld een stukje voorbeeldcode wat niet doe wat je verwacht.

Ten tweede verwachten we op het hele forum sowieso meer informatie. Je zegt wel dat je al verschillende plugins geprobeerd hebt, maar aan die informatie hebben we natuurlijk niet zoveel als je niet ook vermeld welke, en wat daar niet mee wilde werken.

Dit topic ga ik dan ook sluiten.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True