Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Surface Go 2 i.c.m. Bluestacks problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kroep
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 26-11 12:20
Hallo allen,

Ik ben vanaf gisteren een gelukkige bezitter van een Surface Go 2 M3 (wat een fijne tablet).
Helaas kwam ik al snel tot de conclusie dat het niet mogelijk was om bepaalde apps te installeren.
Door middel van het gebruiken van Bluestacks wil ik verschillende apps willen gebruiken (o.a. digitale krant AD en Youtube). In landscape modus gaat dit perfect, echter bij het roteren van de tablet naar portrait modus merk ik dat Bluestacks daar niet op meedraait. Gevolg: in elkaar gedrukte letters.

Ik heb geprobeerd om Bluestacks mee te laten roteren o.b.v. display settings door aan te passen naar portrait modus. Ik zie dat er dan inderdaad portretmodus wordt gehanteerd bij het opnieuw opstarten, maar de letters zijn bij het roteren van de tablet dan nog steeds in elkaar gedrukt.

Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt voor het meedenken.

Zie ook onderstaande afbeelding.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True