Tja, elke HUB doet zijn werk wel, dus gewoon de goedkoopste die je kan vinden denk ik zo. Pricewatch he?
kan je vinden in de pricewatch
de goedkoopste
Unex Hub 8 Poorts 10Mbit FL 70,-
de goedkoopste
Unex Hub 8 Poorts 10Mbit FL 70,-
Verwijderd
skymaster 4 hub (met 1 uplink).. kost 145 gulden. zeer klein.. pocketsize ofzo geschikt voor LAN-parties. 100BaseT volgens mij.Op dinsdag 07 augustus 2001 07:37 schreef Perlian het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een goede/goedkope 4/5 ports UTP HUB is ?
Als je dan toch 145 gaat betalen voor een hubje, dan kun je net zo goed de switch van gistron.com nemen! 8 poorts voor ik dacht 180.Op dinsdag 07 augustus 2001 15:17 schreef sAiKoKiLa het volgende:
[..]
skymaster 4 hub (met 1 uplink).. kost 145 gulden. zeer klein.. pocketsize ofzo geschikt voor LAN-parties. 100BaseT volgens mij.
Maar dat lijkt me niet de bedoeling, Sitecom is goedkoop.
Verwijderd
ik heb hier zo'n sitecom home-office kitje...
2 netwerkkaartjes (100 MBit) en een 5-port 10Mbit Hub (netto 4, 1 uplink) plus 2x 8 meter UTP-kabel! werkt prima en is niet duur, plm 150 piek incl btw
2 netwerkkaartjes (100 MBit) en een 5-port 10Mbit Hub (netto 4, 1 uplink) plus 2x 8 meter UTP-kabel! werkt prima en is niet duur, plm 150 piek incl btw
Op de HCC dagen een 4 poorts (+1 uplink) 10Mbit gekocht voor 55 piek ofzo en funcioneert nog goed
Verwijderd
ik zelf heb een dual speed hub van Edimax. 8poorts, voor 160 piek gekocht op de pcdiscount in Utrecht.
Ik heb de goedkoopste 100 Mbit hub die ze bij Mycom hebben gekocht.
Verwijderd
Ja hoor, dat kan ik.Op dinsdag 07 augustus 2001 07:37 schreef Perlian het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een goede/goedkope 4/5 ports UTP HUB is ?
Dat is een UTP doorknoop doosje, voor weinig geld.
Nog meer vragen ?
Verwijderd
ik heb de goedkoopste Sitecom
5x 10BaseT Hub voor nope gehad maar in de winkel zou ik de prijs niet weten 
ik dent iets van 50,- a 60,- piek
ik dent iets van 50,- a 60,- piek
Koop gewoon zoiets tweedehands (ben je ook gelijk klaar voor de toekomst (alleen jammer dat ie maar 10 mb is))

Ik heb er zelf ƒ 50,- voor gegeven (tweedehands) als ie kapot gaat is het géén probleem:

Ik heb er zelf ƒ 50,- voor gegeven (tweedehands) als ie kapot gaat is het géén probleem:
Warranty
Lifetime for hub
3 years for power adapter
20*350ZO45°
Verwijderd
Voor rond de 200 piek heb je ook een 8-poorts Switch.. is dat niet lekkerder voor je LAN parties?
Verwijderd
Mja, neem dan idd zoiets: Amigo is ook zo een merk, laatst nog 10/100 switch gekocht voor F 180,- -> prima, en tenminste snel.Op dinsdag 07 augustus 2001 15:22 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Als je dan toch 145 gaat betalen voor een hubje, dan kun je net zo goed de switch van gistron.com nemen! 8 poorts voor ik dacht 180.
Maar dat lijkt me niet de bedoeling, Sitecom is goedkoop.
Pagina: 1