Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PS4/5 Travelcase Mod

Pagina: 1
Acties:

• Ruupjeh
  • Registratie: juli 2015
  • Nu online
Ik zit eraan te denken om zelf een PS4/5 Travelcase Mod te bouwen. Er zijn verschillende kant en klare oplossingen, maar deze zijn opzich best duur.. Zie bijvoorbeeld deze link. Waarom? Het lijkt mij ideaal om de PS4/5 inclusief monitor eenvoudig mee te kunnen nemen naar vrienden, of andere plekken in huis etcetera.

Monitor:
Zelf zat ik te denken aan een 22 inch monitor, na wat Googlen kom ik dan bij deze monitor uit:
https://www.coolblue.nl/p...er-nitro-vg220qbmiix.html

Denken jullie dat dit te zwaar is voor de 'deksel' van de koffer? Dan is enkel een licht paneel (zonder behuizing etcetera) misschien een beter optie..?

Case:
De monitor moet uiteraard in de case passen, dan kom ik op deze transportkoffer uit:
https://www.vidaxl.nl/e/8...r-met-schuimvulling-zwart

Een powerhouse zoals deze vind ik niet nodig. Het gaat meer om het meenemen van de koffer, om deze vervolgens gewoon in een stopcontact te voeden. Waar dan ook.

Kosten
Zo rond de €150 - €200?

Overige benodigdheden:
Klittenband
Schuimvulling
Gereedschap
HDMI kabel

Is er hier wellicht iemand die met mij mee wil denken? Of zeggen jullie, bespaar je moeite en overweeg om een kant en klare travelcase te kopen?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True