Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral de nieuwere games op hoge instellingen spelen op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 Het liefst niet erboven maar als een klein prijsverschilecht een enorm verschil zal maken mag dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD's
behuizing
Corsair hydro H80i
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mogelijk een nieuwe voeding. Ik heb een oude bequiet 530W en weet niet of het nodig is om die te vervangen.
Voor de rest heb ik natuurlijk nieuwe ram, een videokaart, een moederbord en een cpu nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik had hier ooit verstand van en was ook een redelijk actief forum lid ooit, maar na 10 jaar niks meer met pc's te maken te hebben snap ik er echt de ballen van. Ik hoop dat jullie mij wat goede onderdelen kunnen aanraden.
Vooral de nieuwere games op hoge instellingen spelen op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 Het liefst niet erboven maar als een klein prijsverschilecht een enorm verschil zal maken mag dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD's
behuizing
Corsair hydro H80i
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mogelijk een nieuwe voeding. Ik heb een oude bequiet 530W en weet niet of het nodig is om die te vervangen.
Voor de rest heb ik natuurlijk nieuwe ram, een videokaart, een moederbord en een cpu nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik had hier ooit verstand van en was ook een redelijk actief forum lid ooit, maar na 10 jaar niks meer met pc's te maken te hebben snap ik er echt de ballen van. Ik hoop dat jullie mij wat goede onderdelen kunnen aanraden.