Ik zoek een muis
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2020 07:57 . Reden: opruimen ]
[ Voor 32% gewijzigd door Vorkie op 27-05-2020 08:40 ]
Dat zegt de topic starter ook. Je kunt alleen niet filteren op muizen die het sowieso niet hebben. 😉Vorkie schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 08:39:
pricewatch: Logitech Corded Mouse M500
Deze iets?
Kan je kiezen tussen "weerstand en geluid" of "scroll with the speed of the light"
En schijnbaar is er een filter:
https://tweakers.net/muiz...HRZYo6SVbSSmYWpmVJsbW0tAA
Scrollweerstand uitschakelbaar
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wat bedoel je nou precies? Wat is het verschil, voor jou, tussen vliegwielmodus en "zonder klik"?Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:11:
Ik heb geen interesse in vliegwielmodus, gaat juist om subtiel orbit en zoom gebruik in 3d modelleren.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Nou dan kan je beter kijken naar bijvoorbeeld:\Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:11:
Ik heb geen interesse in vliegwielmodus, gaat juist om subtiel orbit en zoom gebruik in 3d modelleren.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq