Toon posts:

keyboard rot

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb in mijn oneindige spastischheid een fles Grolsch over mn cordless desktop gerost |:(

Toetsjes eraf gehaald en schoongemaakt, ding stof gezogen (of gestofzuigd :?), en de toetse die wat plakkerig waren, de voetjes (dus die witte dingen waar de toesen in zitten), natgemaakt en wat op-en-neer gedaan.

En ik dacht dat het wel weer goed zou gaan tijdens het gerbruik, maar ik heb de volgende problemen:

De 'b', ';' en 'n' blijven ingeduwd zitten. Ze maken geen contact, maar als je ze nodig hebt moet je echt kracht zetten, iets wat ik juis niet wil op deze fijne ramplank.

Verder doen de 3 4 en 6 het niet, nou is dat niet zo erg, daar is het numpad nog voor, maar om nou steeds alt-codes te gaan gebruiken voor de tekens die er op staan: nee.

Bovendien doen nog 2 veel gebruikte toetsen het niet meer: de escape en de F5. (waarom dan in godsnaam niet de scroll-lock, die gebruik ik echt nooit

Iemand een oplossing goedkoper dan 200 piek voor een nieuwe?

• 23JUL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01-2022

23JUL

Trapped In Causality

Silitek Draadloos multimedia toetsenbord SK7100

Bij bijvoorbeeld Mycom dfl 75; gezien die dfl 200 kan je het meer dan 2-en-een-half keer met andere biersoorten uitproberen. :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 augustus 2001 06:38 schreef 23JUL het volgende:
Silitek Draadloos multimedia toetsenbord SK7100

Bij bijvoorbeeld Mycom dfl 75; gezien die dfl 200 kan je het meer dan 2-en-een-half keer met andere biersoorten uitproberen. :?
Nah, dies IR, dat schiet niet op, dat ontvangertje pleurt steeds van mn bureau af >:)

En bovendien vind ik dit het perfecte toestenbord, wil ik voorlopig echt niet kwijt!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

dat wordt b-tjes en n-netjes copy/pasten :x
haal hem nog een keer los en nog een keer de betreffende toetsen schoonmaken lijkt me aangezien ze het na _hard_ drukken nog wel doen.. btw al me pc apparaten zokm ook alles gedoopt door koffie oid. ff loshalen,schoonmaken en deed het weer \o/
GL :)

ik zag twee beren fout parkeren....

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 10:39
Hey..daar heb ik ook al eens last van gehad...Ik heb het hele toetsenbord uit elkaar geschroefd, en gewoon netjes bij de afwas gedaan...behalve de printplaat natuurlijk, die kun je met een beetje alcohol wel reinigen...Daarna was ie weer zo goed als nieuw...

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 06:42 schreef MREn het volgende:

[..]

Nah, dies IR, dat schiet niet op, dat ontvangertje pleurt steeds van mn bureau af >:)

En bovendien vind ik dit het perfecte toestenbord, wil ik voorlopig echt niet kwijt!
Tja, nog een keer schoonmaken en anders nieuwe kopen...
Pagina: 1