Vraag

• Sven van Zijl
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 07-07-2020
Ik heb sinds kort de Asus prime B450M-A en heb de laatste tijd veel last van probleem dat mijn usb's niet worden herkent ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd drivers van het apparaat wat niet word herkent verwijdert en opnieuw geïnstalleerd alleen tot heden zonder succes weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Componenten

- Gefore 1050 GTX Ti 4GP LP
- Asus PRIME B450M-A - Moederbord
- AMD Ryzen 7 2700 - Processor
- G.Skill Ripjaws V 16GB - F4-3200C16D-16GVKB
- Gefore 1050 GTX Ti 4GP LP
- Samsung SSD 860 EVO 2.5" interne schijf 500 GB
- 2x hdd 2tb
- 2x Philips 276E8VJSB 27 inch monitor
- Elgato Game Capture HD60 S
- Razer Mamba Hyperflu (muis)
- razer thresher 7.1 headset ps4/pc
- razer huntsman (toetsenbord)

Wat ik zelf heb geprobeerd om het probleem te verhelpen

- Windows opnieuw geïnstalleerd.
- Drivers van apparaat verwijdert en opnieuw geïnstalleerd.
- Apparaat van usb slot veranderd.

Alle reacties

• gekkeboel
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 11-09 11:35
Test die razer meuk headset van ps4 op je pc herkend ie hem zonder problemen legt het aan het opneem kasje retour er mee bedoel anders zou je muis en toetenbord het ook niet moeten doen succses *knip*

[Voor 3% gewijzigd door br00ky op 28-05-2020 11:45]

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 00:08

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Wat niet helemaal duidelijk is, is je USB controller niet zichtbaar of een (of meerdere) devices ?

Begin eens met zo min mogelijk USB devices aan te sluiten (liefst alleen keyboard en muis) om te kijken of het probleem dan ook speelt.

Heb je al eens in je eventlog gekeken voor meldingen ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee