Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterIphone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-05 20:27
Opperkarmakoning Dion besloot dat mijn onderwerp te karig was de vorige keerf dus bij deze:

Mijn vraag
hoe haal ik dit weg?
Ik heb op iets gedrukt tijdens google chrome, weet niet wat en nu elke keer als ik op een toets druk gebeurt er iets
bijvoorbeeld: ik druk op F, de feedback hub popped up, ik druk op V mijn klembord verschijnt , ik heb geen idee hoe ik dit google aangezien ik geen idee heb hoe deze modus heet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Versie 83.0.4103.61 (Officiële build) (64-bits)
windows 10 versie 1903

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zoeken op ''elke keer als ik op toetsen druk krijg ik een random pop-up in beeld, of als ik op de F-toets druk krijg ik de feedback hub''

Beste antwoord (via PeterIphone op 27-05-2020 03:55)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 16:49
bijvoorbeeld: ik druk op F, de feedback hub popped up, ik druk op V mijn klembord verschijnt
windows toets + F = feedback hub
windows toets + V = klembord
je windows toets lijkt te hangen:
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse2.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.Od7-HujsJpf_TYSjV24v4QAAAA%26pid%3DApi&f=1

Sla een paar keer goed op die toets (niet té hard natuurlijk...) dat zou het moeten oplossen lijkt me.

[ Voor 39% gewijzigd door 0siris op 27-05-2020 02:37 . Reden: plaatje erbij ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:52
Dus je control (ctrl) toets een paar keer in. Waarschijnlijk is die blijven hangen. (Dit zou exact het verschijnsel verklaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit zijn dus dezelfde acties die gebeuren als je je windows toets in drukt.. Zit die niet gewoon (onbewust) ingedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterIphone
@99ruud99 dit lost het niet op, ctrl+f geeft me de zoekoptie niet de feedback hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Ik heb op iets gedrukt tijdens google chrome
iets? kun je iets specifieker zijn?

En gebeurd het alleen binnen chrome?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterIphone
@Nibbz random toetsen per ongeluk waardoor dit gebeurde haha geen idee welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vaak is het makkelijker om eerst eens te proberen Chrome er af te gooien en opnieuw te installeren, dan om lang te gaan zoeken of hier een topic te openen. Even een backup van de favorieten maken niet vergeten natuurlijk.

Waarschijnlijk zit er ergens een instelling fout en als je die niet snel kan vinden is het alsnog binnen een paar minuten opgelost door de boel opnieuw te installeren. Mocht dit het niet oplossen kan je verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-05 12:35
Heb je misschien plaktoetsen aanstaan? 5x snel achter elkaar indrukken om in of uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-05 21:43

g0tanks

Moderator CSA
Heb je Windows al eens opnieuw gestart?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Al onder:

chrome://flags/

gekeken?

Experimental system keyboard lock
Enables websites to use the keyboard.lock() API to intercept system keyboard shortcuts and have the events routed directly to the website when in fullscreen mode. – Mac, Windows, Linux, Chrome OS

#system-keyboard-lock

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterIphone
@g0tanks dat lost idd het probleem op het herstarten maar ik heb het wel vaker gehad dus wil er graag vanaf komen zonder herstarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-05 21:43

g0tanks

Moderator CSA
Wat heeft het eigenlijk met Chrome te maken? De voorbeelden die jij noemt (Feedback Hub en Klembord) zijn toch Windows dingen die niets met de browser te maken hebben?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:59

Klippy

Still Game

Start je schermtoetsenbord eens (zoek "schermtoetsenbord" in startmenu of WIN+R, typ "osk").
Je kan dan zien of Windows denkt dat je Windows toets ingedrukt is. Als dat zo weet je de reden in elk geval, dan is de oorzaak vinden makkelijker.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Andere optie is [F7] :D

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 16:49
bijvoorbeeld: ik druk op F, de feedback hub popped up, ik druk op V mijn klembord verschijnt
windows toets + F = feedback hub
windows toets + V = klembord
je windows toets lijkt te hangen:
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse2.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.Od7-HujsJpf_TYSjV24v4QAAAA%26pid%3DApi&f=1

Sla een paar keer goed op die toets (niet té hard natuurlijk...) dat zou het moeten oplossen lijkt me.

[ Voor 39% gewijzigd door 0siris op 27-05-2020 02:37 . Reden: plaatje erbij ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1