Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dell Laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• imjaimy
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20-02 22:23
Ik zag toevallig in een ander topic deze aanbieding

https://www.dell.com/nl-n...es-17-7790-laptop/cng7737

Nu heb ik uit het verleden hele slechte ervaringen met Dell, wat zijn jullie ervaringen? Of meningen over Dell?

Wat ga je met je laptop doen?
Aantal games spelen, maar ook video's bewerken met Photoshop programma's enz.

Wat is je budget?
1500eu

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee niet elke dag wekelijks.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ja is er iets vergelijkbaars van Asus of een ander merk met deze specs? voor deze prijs? Of is dit echt een super aanbieding?

Groetjes!

Beste antwoord (via imjaimy op 27-05-2020 22:12)

• keeskap
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 24-03 19:33
@imjaimy Als je wilt weten hoeveel jaar je ermee kunt doen dan zit je bij Dell ook wel goed ik heb ongeveer 3 jaar geleden een Dell laptop gehad en heb hier toch zeker 5 jaar mee gedaan. vervangen omdat ik gewoon graag wilde overstappen maar had bij wijze van zo noch 2 jaar extra meegekund.

Alle reacties

• keeskap
ik heb best goede ervaringen met dell alleen is het kwa componenten vervangen en het open maken van zo’n laptop echt wel een probleem en daar heb ik vooral bij Dell last van gehad. Alleen weet ik natuurlijk niet of je wilt gaan upgraden alleen kan dit bij Dell dus wel problemen geven. verder moet je natuurlijk denken aan een goede gpu voor het gamen en een goede cpu om te editen is er specifike hardware die je wilt gebruiken?

• Jeffrey
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 18-06 16:06
Ik heb zelf de versie met RTX 2060 / 144 hz scherm vorige week besteld en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met de afhandeling van mijn bestelling. Op een woensdag besteld en vrijdag al in huis. Ook met een goede deal 3 jaar premium support afgesloten en dit was gelijk te zien in mijn online account.

Verder dus weinig te klagen, maar heb ze nog nooit nodig gehad voor support, dus daar kan ik helaas niks over zeggen.

• imjaimy
keeskap schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:36:
ik heb best goede ervaringen met dell alleen is het kwa componenten vervangen en het open maken van zo’n laptop echt wel een probleem en daar heb ik vooral bij Dell last van gehad. Alleen weet ik natuurlijk niet of je wilt gaan upgraden alleen kan dit bij Dell dus wel problemen geven. verder moet je natuurlijk denken aan een goede gpu voor het gamen en een goede cpu om te editen is er specifike hardware die je wilt gebruiken?
Niet echt specifieke hardware nee, maar wel programma's voor design en videobewerking. Wil af en toe ook even gamen, mijn vraag is meer voor hoeveel jaar zit ik goed aan zo,n laptop als dit? :)
Deze heeft toch wel een goede gpu en cpu?

• imjaimy
Jeffrey schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:17:
Ik heb zelf de versie met RTX 2060 / 144 hz scherm vorige week besteld en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met de afhandeling van mijn bestelling. Op een woensdag besteld en vrijdag al in huis. Ook met een goede deal 3 jaar premium support afgesloten en dit was gelijk te zien in mijn online account.

Verder dus weinig te klagen, maar heb ze nog nooit nodig gehad voor support, dus daar kan ik helaas niks over zeggen.
Ja die premium support zag ik ook je krijgt 3 jaar support voor de prijs van 2 jaar.
Wat was je kwijt voor jou systeem?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• keeskap
@imjaimy Als je wilt weten hoeveel jaar je ermee kunt doen dan zit je bij Dell ook wel goed ik heb ongeveer 3 jaar geleden een Dell laptop gehad en heb hier toch zeker 5 jaar mee gedaan. vervangen omdat ik gewoon graag wilde overstappen maar had bij wijze van zo noch 2 jaar extra meegekund.

• Jeffrey
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 18-06 16:06
Alles bij elkaar €1.570
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True