Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wraakfeedback na bereikte maar geklapte overeenkomst

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 08:56
https://tweakers.net/aanbod/rating/819982/

Deze tweaker is ook actief op Marktplaats. Over zijn processor contacteerde ik hem en probeerde een lagere prijs voor elkaar te krijgen. Dat zei hem weinig, dus ik vroeg of ik hem nog ergens bij kon helpen, gezien mijn journalistieke achtergrond. Dat vond hij wel grappig, en traden vond hij wel een dingetje want slapend rijk worden. Daarop bood ik aan om dit voor hem uit te zoeken, tips en trucs, vragen die hij had. Maar welke?

We waren akkoord over nazoekwerk in ruil voor prijsverlaging, maar opeens veranderden de voorwaarden dat ik voor hem moest gaan traden. Ik heb vragen gesteld over de verantwoordelijkheid en waar die lag, ik wil namelijk niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor als daar iets in klapt. 'Ja maar jij zei', enzo. Voor een kleine prijsverlaging wilde ik dat risico niet lopen.

Maar 'als ik kon voorspellen, zou ik het gratis krijgen zelfs, haha'. Nou ok, dat klinkt leuk. Daarop heb ik enkele zaken thuis-thuis moeten doen, maar was de advertentie opeens weg toen ik erop terug kwam. Dat was op zijn minst raar, wat ik bij hem aangaf. Maar Ahmed zou bezig zijn met het suikerfeest, 'beetje geduld aub'.

Ok, dus ik wachtte op antwoord, waarbij hij bij mij een paar dagen later aangaf dat hij een paar boden had openstaan, en verkocht had voor 270 euro, vóór de prijscut van AMD " (: " En dan dit:
Absoluut geen idee waar deze persoon zij realiteitszin van heeft.
Ik werk tegen de 84 uur per week en deze persoon verwacht dat ik antwoord op zijn berichten alsof hij mijn vader is.

Daarnaast doet hij een bod van rond de 200 waar ik hem expliciet voor afwijs, dan dringt hij door voor een 'deal' waar hij zijn ' services' aanbiedt...

Het moment hij dir voorstelde, wist ik dat hij niet serieus was met zijn voorstellen, want ik kreeg GEEN resultaat, ondanks hij zij dat hij ze zou bezorgen. 3 weken paseren en ik geef de chip weg aan een vriend die in financiële problemen zit. Uiteraard hou ik dit voor mezelf, wat dit zijn zijn zaken niet. Ik geef gewoon aan dat de chip is verkocht en vandaar deze kinderachtige reactie van hem.
Ik heb het contact direct afgekapt omdat ik hier niet van gediend was, dat er opeens een overeenkomst wordt opgeblazen, waarbij ik de schuld krijg. Zo gaan wij niet met elkaar om. Op geen moment heeft hij mij laten weten mij niet serieus te nemen, maar bleef vaag over wat hij nu eigenlijk wilde nadat ik daarover doorvroeg, het leek eerst te gaan om informatie en ik wilde concrete vragen hebben. Totdat het ging over die verantwoordelijkheid.

- Als je de waarheid sprak, zou je dan schrijven dat je vanaf het moment van de afspraak al geen vertrouwen had in de uitkomst? Klinkt als zwartmakerij maar vooral als indekking. Zelfde geldt voor het reageren als z'n vader, serieus? Vind je het gek als iemand vraagt om duidelijkheid na bv een dag, of langer.
- Daarnaast schreef hij als feedback bij mij dat hij een vriend zou hebben geholpen. Dat zou mooi zijn als het waar was geweest, want zou je dan het echt hebben over een pricecut bij AMD? Leugens komen met ongevraagde extra details. Bijzonder stug verhaal dus. Deze review is frauduleus geplaatst, en die zie ik graag verwijderd. Screenshots/copypastes beschikbaar.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Het V&A beoordelingsysteem is alleen bedoeld voor het beoordelen van transacties die op Tweakers tot stand zijn gekomen. Dat is hier niet het geval, de beoordeling is derhalve verwijderd.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True