Hoi iedereen. Nu mijn 2de printer gestorven is, ga ik dus op zoek moeten achter een nieuwe.
De huidige setup was een oudere all-in-one laser printer van Samsung en een oude foto printer van canon.
De Samsung is ten einde (nieuwe toners en drum nodig) en de Canon heeft vanavond de geest gegeven...
Het hoofddoel is vanzelfsprekend om te kunnen printen, met af en toe een foto (dus afdrukkwaliteit is wel belangrijk). Scannen is maar occasioneel, dus een ADF is bvb niet nodig.
Gezien de kostprijs van inkt zou ik eerder kijken voor een kleuren laser printer met scanner.
Belangrijke eigenschappen:
- goede printkwaliteit
- dubbelzijdig printen
- ethernet aansluiting
- diepte of breedte minder dan 410mm (moet in de kast kunnen)
Wat is je budget?
max 300€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het maar degelijk is (vorige printers gingen vlot 10j mee).
Zou bvb deze Kyocera iets kunnen zijn?
pricewatch: Lexmark MC3224dwe
Met zoveel keuze zou een mens het niet meer weten... hopelijk kunnen jullie mij in de juiste richting sturen.
De huidige setup was een oudere all-in-one laser printer van Samsung en een oude foto printer van canon.
De Samsung is ten einde (nieuwe toners en drum nodig) en de Canon heeft vanavond de geest gegeven...
Het hoofddoel is vanzelfsprekend om te kunnen printen, met af en toe een foto (dus afdrukkwaliteit is wel belangrijk). Scannen is maar occasioneel, dus een ADF is bvb niet nodig.
Gezien de kostprijs van inkt zou ik eerder kijken voor een kleuren laser printer met scanner.
Belangrijke eigenschappen:
- goede printkwaliteit
- dubbelzijdig printen
- ethernet aansluiting
- diepte of breedte minder dan 410mm (moet in de kast kunnen)
Wat is je budget?
max 300€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het maar degelijk is (vorige printers gingen vlot 10j mee).
Zou bvb deze Kyocera iets kunnen zijn?
pricewatch: Lexmark MC3224dwe
Met zoveel keuze zou een mens het niet meer weten... hopelijk kunnen jullie mij in de juiste richting sturen.