Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

144 of 240hz monitor best voor fast paced shooters

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ray3
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 25-05 18:19
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een 144 of 240hz (lichte voorkeur) monitor met goede blur reduction voor shooters. Belangrijk hierbij is dat ik zelf een hoge sensitivity gebruik en veel mijn ogen gebruik om voor vijanden te scannen. Na onderzoek lijk ik te kunnen concluderen dat een goede blur reduction hierdoor belangrijk is voor mij. Heb een Benq XL2411P gehad, maar was hier niet helemaal tevreden over. Naar mijn idee waren mijn bewegingen te snel voor de blur reduction die erop zat.

Wat is je budget?
Max 500.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele merkvoorkeur, het liefst wat het best werkt. Heb wel het liefst rond de 24 inch.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk voor shooters dus. Kleur en beeldkwaliteit is voor mij minder belangrijk dan smoothness. Maar altijd een mooie plus. Mijn pc kan de meeste nieuwe shooters op 144fps draaien, en wat oudere op 240+.

Bedankt voor het meedenken.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-06 13:07

Thomg

Aww yiss

Let er ook even op dat je computer het ook aankan. 240Hz is een flinke eis. Enige shooter die ik zo even kan bedenken die makkelijk dat haalt is CS:GO (of UT), maar bij anderen moet je al denken aan een heftig overklokte intel CPU met beefy GPU.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True