Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Android Auto in C3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• larry_flynt
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 05-05 12:24
Lang heb ik via een .apk bestand Google auto in mijn auto gebruikt. Werkte top en ik had er veel gemak van in de zomervakantie, maar nu krijg ik, sinds een paar maanden, opeens de melding dat hij mijn mobiel (Samsung S8) niet meer ondersteund... Gebruik kabeltje van Samsung zelf, dus daar ligt het ook niet aan.

Het gaat om een C3 auto.

Iemand enig idee? Heb natuurlijk ook al de nieuwste update gedownload.

[Voor 5% gewijzigd door larry_flynt op 26-05-2020 20:44]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 07:50

Oekol

waka waka hey hey

Dit is al vaker langsgekomen in 't Android auto topic. Heet volgens mij android auto in Nederland. Zal daar eens gaan kijken als ik jou was.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• larry_flynt
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 05-05 12:24
Oekol schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 20:52:
Dit is al vaker langsgekomen in 't Android auto topic. Heet volgens mij android auto in Nederland. Zal daar eens gaan kijken als ik jou was.
Dankjewel!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True