Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raider095
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18-09 09:29
Hallo,

Ik ben sinds eind 2015 aan de S6 blijven plakken :)

Nu bijna 5 jaar verder wordt hij toch wel wat sloom en vooral de batterij heeft zijn betere tijden inmiddels wel achter zich gelaten...

Ik blijf graag bij Samsung, dat is altijd goed bevallen. Vooral een gelijkwaardig formaat vind ik erg belangrijk, de S6 is net het formaat wat ik prettig vind, veel groter moet het niet worden. Dan heb ik het puur over het totale formaat van de telefoon, tegenwoordig heb je effectief meer display natuurlijk.

Mijn budget is 500 tot 750 euro.

De telefoon zal in de basis voor huis, tuin en keuken doeleinden gebruikt worden. Bellen, appen, foto's maken, mailen, geen bijzondere apps of spelletjes.

Qua camera is alles wel een stuk beter dan 5 jaar geleden neem ik aan, daar stel ik verder weinig bijzondere eisen aan. Zelfs met de S6 maak ik nog steeds prima foto's die soms hun weg naar een canvas afdruk vinden :)

Ondanks dat ik zelf werkzaam ben in de telecom ben ik totaal niet thuis in telefoons :) Ben erg benieuwd wat er zoal op de markt is wat vergelijkbaar is met een S6

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:25
Je kunt in de Pricewatch op van alles en nog wat filteren, inclusief formaat.
Komende van de S6 is de S20 de meest logische keuze, net zo breed maar wel iets langer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 17-09 12:58
Ik sluit me aan bij mijn voorganger. Of de s10 is ook nog een overweging maar die is al een jaar op de markt. Het exacte formaat van de s6 ga je niet meer vinden denk ik. Overigens een fijn toestel met een mooi scherm, de s6.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee