Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Dat probleem ken ik van heeeeeeel lang geleden. Toendertijd opgelost door een extra plankje op het bureau, onder m'n stuur te leggen waardoor je als het ware een dieper bureau had op dat punt, op z'n plek gehouden door de klem van je stuur.
Werkt niet 100% perfect want als je echt aan je stuur gaat hangen krijg je alsnog een kanteleffect. Als je rustig en beheerst met je stuur omgaat ging het goed.
Dit is overigens nog wel van voor de FFB tijd. FFB zal ook nog wel effect hebben.
Werkt niet 100% perfect want als je echt aan je stuur gaat hangen krijg je alsnog een kanteleffect. Als je rustig en beheerst met je stuur omgaat ging het goed.
Dit is overigens nog wel van voor de FFB tijd. FFB zal ook nog wel effect hebben.
Zo een los plank lijkt me niets, ga ik me aan irriteren
kan je de clamp misschien meten?
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Nee want ik heb zelf een heel ander stuurstyx1 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 22:18:
Zo een los plank lijkt me niets, ga ik me aan irriterenkan je de clamp misschien meten?
@styx1 je hebt 7,5cm nodig. Je zou mogelijk een kleine stootrand tegen de korte kant van je bureau kunnen maken zodat de t150 iets verder naar voren komt?
www.simsport-racing.com
Er is een andere oplossing....mijn klembevestiging van de T150 was afgebroken..bij de bouwmarkt een bout gekocht van de zelfde diameter ( ik dacht 8.8) zijn er in alle lengtes...metalen ring erbij en aandraaien maar.......zit nu veel steviger dan voorheen en dikte blad maakt niets uit.
Dat had ik ook gedaan, tot ik hem te strak aandraaide en het deel waar de moer vast pakt in het stuur afbrakwist57 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:59:
Er is een andere oplossing....mijn klembevestiging van de T150 was afgebroken..bij de bouwmarkt een bout gekocht van de zelfde diameter ( ik dacht 8.8) zijn er in alle lengtes...metalen ring erbij en aandraaien maar.......zit nu veel steviger dan voorheen en dikte blad maakt niets uit.
Gezien dat de derde keer is dat dat stuur van ellende uit elkaar viel maar iets anders gekocht.
Bekend probleem inderdaad. Ik had eerst een nieuwe klem geprint, maar dat was ook niet een heel geweldige oplossing, en het probleem van schuiven bij fanatiek rijden bleef bestaan. Uiteindelijk ook er een boutje erin gedraaid (en direct ook dwars door het montage-oppervlak heen geboord) en het zat daarna zo vast als een huis.wist57 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:59:
mocht je nu geen boutjes in de juiste lengtes kunnen vinden, dan kan je natuurlijk ook een stuk draadeinde pakken en daar een moer op draaien en afzagen. Al is het blad waarop je monteert een meter dik, je krijgt m dan nog altijd wel vast
Pagina: 1