Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Port forwarding T-Mobile thuis met zyxel T-50

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 21:48
Gister is mijn glasvezel verbinding aangesloten door de monteur. Internet werkt top. Nu ben ik alles aan het instellen zodat van alles vanaf buiten beschikbaar is, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik stel al jaren port forwarding in voor van alles en nog wat dus het verbaasd me dat het nu niet lukt. Ik heb een screenshot bijgevoegd van mijn huidige instellingen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Alle apparaten zijn via het interne netwerk gewoon bereikbaar. Dus 192.168.1.140 komt gewoon uit op m’n webserver. En 192.168.1.102:8123 komt gewoon uit op m'n home assistant. Maar via mijn externe IP niet.
- Ik heb al een factory reset gedaan
- Ik heb de router al een aantal keer opnieuw opgestart.
- Ik heb de firewall uit gezet: geen resultaat (erna opnieuw opgestart)
- Getest via een andere internet verbinding (op werk en via 4G via m'n mobiel) voor het geval NAT-Loopback niet werkt o.i.d. Dus via m'n externe IP adres: <extern ip>:8123(HA) en <extern ip>:5001 (m'n NAS).

Relevante software en hardware die ik gebruik
- De router van T-Mobile Zyxel T-50

Ik heb ook al een topic geopend op het forum van T-Mobile maar daar kom ik niet echt verder. Ik hoop dat er hier iemand is die meer weet. Alvast thanks! :)

[Voor 4% gewijzigd door Yoram op 26-05-2020 18:21]

Hallo!

Alle reacties

• Yoram
Is er iemand die mij de goede richting op kan helpen? Dit is zo'n simpel onderwerp, maar het wil gewoon niet werken.

Ik loop tegen allerlei muren, forum, telefoon, chat overal geen hulp. Is er iemand die toevallig een t-mobile techneut kent??

Hallo!

• Vokx
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15:55
Heb je bij oorspronkelijke ip niets in hoeven vullen? 0.0.0.0 geprobeerd?

• Yoram
Dat is een vinkje wat ik aan kan zetten. Dan verschijnt er een invulveld waar ik het IP kan invullen. Als ik 0.0.0.0 probeer zegt hij: ongeldig IP.

Hallo!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vokx
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15:55
Dat is gek, heb je geprobeerd om hier een een IP in te vullen en vanaf die locatie verbinding te maken?
Ik neem aan dat het lampje betekend dat de ie actief is ;).

Ik heb thuis Ubiquiti icm met T-mobile (en de Huawei in de kast) dus ik kan je helaas niet verder helpen.

Edit: wat gebeurt er als je er je WAN IP inzet 8)7?

[Voor 9% gewijzigd door Vokx op 29-05-2020 15:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15:04
@Yoram Wan interface, probeer die eens aan te passen na VD_Internet of Standaard

• Yoram
@Vokx Ja het is idd gek, want volgens mij ben ik de enige met dit probleem. Op m'n werk doen we veel met Mikrotik. Dus denk dat ik daar maar eens mee aan de slag ga.

@whitedrag152 Zojuist geprobeerd, geen resultaat. "Standaard" staat niet meer in de dropdown. Dat is veranderd na een firmware update.

Hallo!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True