Ik zoek een?
CPU cooler voor in mijn nieuwe build. Aanvankelijk dacht ik de stock R5 3600 cooler te gebruikem, maar deze maakt echt te veel geluid in mijn case. Het is natuurlijk niet verschikkelijk en hij werkt goed, maar in mijn BeQuiet case met bijpassende fans is het wel een herrieschopper.
Het gaat mij dus vooral er om dat hij lekker stil is, net als de rest van mijn PC. De looks vind ik ook belangrijk, ik heb een black and white case design dus daar wil ik heb graag in zetten. Zilver of iets meer RGB/ kleur is dan ook geen optie. Alleen zwart of wit.
Er is erg veel keus en erg veel prijs verschil. Voor de koeling doe ik het nieteens, mijn CPU wordt met de stock koeler al niet warmer dan 70ish graden tijdens het gamen.
Wat is je budget?
Lastig te zeggen. Max 50 denk ik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn case en fans zijn bequiet, dus dat zou mooi zijn. Ik heb er natuurlijk al even naar zitten kijken en dan trekt de https://tweakers.net/pric...quiet-dark-rock-slim.html mij het meeste aan. De prijs echter niet, ik denk dat hij erg duur is in verhouding met andere koelers zoals zijn grote broer.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU cooler voor in mijn nieuwe build. Aanvankelijk dacht ik de stock R5 3600 cooler te gebruikem, maar deze maakt echt te veel geluid in mijn case. Het is natuurlijk niet verschikkelijk en hij werkt goed, maar in mijn BeQuiet case met bijpassende fans is het wel een herrieschopper.
Het gaat mij dus vooral er om dat hij lekker stil is, net als de rest van mijn PC. De looks vind ik ook belangrijk, ik heb een black and white case design dus daar wil ik heb graag in zetten. Zilver of iets meer RGB/ kleur is dan ook geen optie. Alleen zwart of wit.
Er is erg veel keus en erg veel prijs verschil. Voor de koeling doe ik het nieteens, mijn CPU wordt met de stock koeler al niet warmer dan 70ish graden tijdens het gamen.
Wat is je budget?
Lastig te zeggen. Max 50 denk ik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn case en fans zijn bequiet, dus dat zou mooi zijn. Ik heb er natuurlijk al even naar zitten kijken en dan trekt de https://tweakers.net/pric...quiet-dark-rock-slim.html mij het meeste aan. De prijs echter niet, ik denk dat hij erg duur is in verhouding met andere koelers zoals zijn grote broer.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 364,01 | € 364,01 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Monitoren | MSI Optix MAG24C (S15-0003079-HH5) Rood, Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | PC speakersets | Speedlink GRAVITY WAVE X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Cooler Master Devastator 3 (US) | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Muismatten | Corsair MM350 | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W | € 90,12 | € 90,12 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550W V2 | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 124,63 | € 124,63 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.018,39 | ||