Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14-11 10:23
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Media player / streamer met ondersteuning Dolby Vision & Dolby Atmos en usb aansluiting voor externe harde schijf

Wat is je budget?
150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Omdat mijn Philips 854 geen Dolby atmos ondersteund (earc) maar mijn hw-q90r soundbar wel ben ik op zoek naar een media player / streamer die dit heeft. Zodat ik eindelijk eens atmos kan beleven. Ook moet hij een usb aansluiting hebben voor mijn externe western digital hdd

Wat heb je zelf al gevonden?
nvidia shield maar deze heeft dus geen usb aansluiting

Welke vragen heb je hier nog over?
nvt

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01:09

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou kunnen kijken of je de nvidia shield pro op de kop kan tikken. Tweedehands is deze nog wel voor deze prijs te halen. Nieuwprijs ligt rond de 220,- euro. Iets boven je budget, maar voldoet wel aan je eisen.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 30-11 17:15

geenwindows

Mijn bericht is daar --->>

de Vero 4K+ ?
is een Kodi machine, Netflix wordt niet ondersteund (Is een Netlfix dingetje)

als je wel Netflix wilt hebben, Nvidia shield (Android), maar zoals hierboven al aangegeven, Duurder!

Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 05:41
OK, allereerst; Dolby Atmos op een soundbar is een gimmick. Het betekent vooral 2 dingen:

1) De soundbar kan het Dolby Atmos signaal decoderen en er voor zijn speakers geluid van laten horen
2) Met het beperkte aantal speakers - direct op een rijtje - doet een soundbar vooral "surround na", oftewel hij emuleert het door het geluid te richten en weerkaatsen. In verhouding met echte speakers opgehangen op de juiste plekken, zullen je merken dat surround (en dus ook Atmos) uit een soundbar niet hetzelfde is.

Dan je vraag over de mediaspeler: 1 vd beste mediaspelers is de Nividia Shield TV Pro 2019. Er zijn ook andere prima alternatieven, die ook over 4k en Atmos beschikken.

Als je de links in deze post leest, kom je mogelijk al een heel eind met je keuze:

Jorgen in "Blu-rayspeler met apps en USB-ingang voor media"

Tip: kan je van iemand een mediaspeler of blurayspeler met Atmos-ondersteuning lenen? Je kunt dan zelf eerst horen of je het een mooie toevoeging vindt, of juist niet. Dat scheelt mogelijk dat je voor niks een andere mediaspeler aanschaft.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True