Beste Tweakers,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe PC, en ik wil hem graag zelf bouwen, ookal heb ik daarin 0 ervaring. Een vriend van me heeft dit al vaker gedaan, en die wil mij ook helpen met het bouwen, maar eerst maar eens onderdelen zoeken.
Ik heb het volgende lijstje samengesteld, en graag wil ik van jullie weten of deze onderdelen bij elkaar passen, samen functioneren en überhaupt passen. Alvast bedankt:
Behuizing:
Sharkoon: TG4 RGB
Moederbord: Gigabyte x570 UD
CPU: AMD Ryzen 5 3600
Als koeling gebruik ik de originele die is bijgeleverd bij de CPU.
RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB
GPU: Gigabyte GeForce GTX 1660 GAMING OC 6G
Harde schijf: Crucial mx 500 250 GB
Voeding: Corsair CV 650
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken voor schoolwerk, ik wil er op kunnen gamen en af en toe een video bewerken, en uiteraard wil ik een systeem dat voor dagelijks gebruik soepel en snel werkt, maar het oog wil ook wat
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 800 euro, maar als er componenten zijn die meer geld kosten maak ik hier ruimte voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De onderdelen die ik vernoemd heb in het lijstje bovenaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een pc die snel en soepel werkt, en die er goed uitziet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of de onderdelen passen, maar ook of ze bij elkaar passen.
Groetjes,
Luuk Lauwerijssen
Dit is de RML:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe PC, en ik wil hem graag zelf bouwen, ookal heb ik daarin 0 ervaring. Een vriend van me heeft dit al vaker gedaan, en die wil mij ook helpen met het bouwen, maar eerst maar eens onderdelen zoeken.
Ik heb het volgende lijstje samengesteld, en graag wil ik van jullie weten of deze onderdelen bij elkaar passen, samen functioneren en überhaupt passen. Alvast bedankt:
Behuizing:
Sharkoon: TG4 RGB
Moederbord: Gigabyte x570 UD
CPU: AMD Ryzen 5 3600
Als koeling gebruik ik de originele die is bijgeleverd bij de CPU.
RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB
GPU: Gigabyte GeForce GTX 1660 GAMING OC 6G
Harde schijf: Crucial mx 500 250 GB
Voeding: Corsair CV 650
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken voor schoolwerk, ik wil er op kunnen gamen en af en toe een video bewerken, en uiteraard wil ik een systeem dat voor dagelijks gebruik soepel en snel werkt, maar het oog wil ook wat
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 800 euro, maar als er componenten zijn die meer geld kosten maak ik hier ruimte voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De onderdelen die ik vernoemd heb in het lijstje bovenaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een pc die snel en soepel werkt, en die er goed uitziet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of de onderdelen passen, maar ook of ze bij elkaar passen.
Groetjes,
Luuk Lauwerijssen
Dit is de RML:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 159,- | € 159,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X570 UD | € 161,38 | € 161,38 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G | € 251,90 | € 251,90 |
1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 59,99 | € 59,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,- | € 68,- |
1 | Voedingen | Corsair CV650 | € 68,04 | € 68,04 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 m.2 250GB | € 39,99 | € 39,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 808,30 |
[ Voor 66% gewijzigd door LuukLauwe op 26-05-2020 16:49 ]