MMH, inderdaad, lijkt me ook wel interresant zo'n goedkoop webcammie..
Maar als iemand wat specs heeft ?? ipv een ding met een gat, want die ken ik er meer
Maar als iemand wat specs heeft ?? ipv een ding met een gat, want die ken ik er meer
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
er zit een gat in
hmm misschien dat je als je een foto wilt maken er een gulden in moet stoppen
Dat zou wel verklaren waarom ie zo goedkoop is
hmm misschien dat je als je een foto wilt maken er een gulden in moet stoppen
Dat zou wel verklaren waarom ie zo goedkoop is
ik zie geen gat hoor... waar zien jullie een gat?
maargoed.... wie wil er nou niet een ding met een gat erin hebben voor 80 ballen?
maargoed.... wie wil er nou niet een ding met een gat erin hebben voor 80 ballen?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
ik...Op dinsdag 07 augustus 2001 15:03 schreef Tampie2000 het volgende:
ik zie geen gat hoor... waar zien jullie een gat?
voor je het weet zit je op zo'n middeleeuws toilet!
es ff kijken op die site...
Op dinsdag 07 augustus 2001 15:05 schreef BlaZe_8 het volgende:
[..]
ik...
voor je het weet zit je op zo'n middeleeuws toilet!
es ff kijken op die site...
Er staat dus niet echt veel over het apparaat op de website.. Dus heeft iemand dat ding al thuis, of werkt er iemand bij Expert die het al gezien heeft ??
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Ik zou zeggen: "Waag er eens een telefoontje aan :z"
Nederlandse Expert groep
Gildenstraat 7
3861 RG Nijkerk
Tel: 033-2472872
Fax: 033-2457484
e-mail: info@expert.nl
Het design vind ik persoonlijk minder, maar als de res. OK is
Nederlandse Expert groep
Gildenstraat 7
3861 RG Nijkerk
Tel: 033-2472872
Fax: 033-2457484
e-mail: info@expert.nl
Het design vind ik persoonlijk minder, maar als de res. OK is
Verwijderd
Het gaat dus om deze: 
Als het ding een beetje goeie kwaliteit heeft heb ik er ook wel belangstelling voor.

Als het ding een beetje goeie kwaliteit heeft heb ik er ook wel belangstelling voor.
denk niet dat dat ding zo'n barre kwaliteit levert, maar wat wil je ook voor 80 piek..
Verwijderd
Tja, webcams... Zelf wou ik er ook eentje hebben (en die heb ik nu inmiddels), maar ik wou tevens een simpele goedkope digitale camera. Dus ik dacht: "Ik koop zo`n multi-functioneel ding (dual functie)". Het is de Agfa CL-18 geworden waar je matige foto`s mee kunt maken (640X480) en die tevens te gebruiken is als webcam. Als je deze gebruikt in de webcam stand, dan zijn de beelden verzadigd met ruis, en als de achtergrond echt donker is, dan kun je deze al beter helemaal niet als webcam gebruiken want door de ruis zie je je eigen kop niet eens meer. Nu heb ik dus iets gekocht die twee dingen kan maar nergens echt in uitblinkt. Voor F300,- (kijkshop) hoef je dan ook niet veel te verwachten, maar de foto`s zijn voor m`n pagina voldoende scherp (als je de foto 50% verkleint). Je kunt beter en een webcam en een goede digitaal fototoestel kopen. Zie dit als een waarschuwing!
Ff wat details:
+ USB kabel
+ Alle benodigde software (waaronder ook de mogelijkheid om korte video opnames te maken)
+ TV-kabel (om foto`s op de TV te laten zien)
+ 2 battarijen, maar eenmaal USB aangesloten werkt deze op de 3,3 volt (dacht ik) van de PC
Voor F300,- kan ik het geen slechte koop noemen, maar als ik het over mocht doen had ik het wel anders gedaan. Matig tevreden dus.
Ff wat details:
+ USB kabel
+ Alle benodigde software (waaronder ook de mogelijkheid om korte video opnames te maken)
+ TV-kabel (om foto`s op de TV te laten zien)
+ 2 battarijen, maar eenmaal USB aangesloten werkt deze op de 3,3 volt (dacht ik) van de PC
Voor F300,- kan ik het geen slechte koop noemen, maar als ik het over mocht doen had ik het wel anders gedaan. Matig tevreden dus.
Ok, maar het ging dus over die webcam, welk merk het was... Ik heb zelf al een goeie digi-cam
Verwijderd
Hehe...Op woensdag 08 augustus 2001 04:01 schreef Booster het volgende:
Ok, maar het ging dus over die webcam, welk merk het was... Ik heb zelf al een goeie digi-cam
Ja, maar dan moet dat uiteraard ook wel te lezen zijnOp woensdag 08 augustus 2001 08:13 schreef Batman2k het volgende:
er staat een merk je onder
Dat begrijp ikOp woensdag 08 augustus 2001 10:59 schreef AstroNiels het volgende:
Hehe...Het was natuurlijk wel goed bedoeld
Gotcha, tis een Kensington cameratje:
http://www.kensington.com/products/pro_c1002.html
Ik gok de simpelste
(de onderste dus!)
http://www.kensington.com/products/pro_c1002.html
Ik gok de simpelste
fijn dat je het gevonden heb. maar het is waarschijnlijk de bovenste. (kwa prijs kan het niet maargoed) omdat de expert pic een zwarte rand heeft op die site is de onderste wit dus die valt af. middelste lijkt wel paars dus dan moet het bij na wel de bovenste zijn 
(scherpe ogen
)
(scherpe ogen
Het zou uiteraard leuk zijn, maar heb werkelijk geen idee welke het zou zijn 
Maar ik denk dat ik em wel koop, misschien is het wat, misschien niet.
Maar ik denk dat ik em wel koop, misschien is het wat, misschien niet.
kijik hier ! hp 215 F555,- norrod errug goed voor zn geld
[topic=196783/1/25]
[topic=196783/1/25]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Pagina: 1