Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-07 15:51
Goedemiddag!

Via deze weg ben ik op zoek naar wat advies over een kick off cursus voor het gebruik en inrichting van Microsoft Intune of tegenwoord Endpoint manager. Ik heb met deze software wel wat ervaring, echter gaan we met het werk hier nu daadwerkelijk ook diensten voor leveren. Met die reden ben ik dus op zoek naar een cursus / studie / boekwerk etc voor een fatsoenlijke basis. Momenteel ben ik door schade en schande wijs geworden, werkt erg goed maar een degelijke basis zou prettig zijn.

Ik ben werkzaam als ICT'er en heb voldoende kennis van netwerken, windows server / Windows 10 en smart devices. Dus het hoeft niet zo basis te zijn ;) :)

Zelf ben ik deze al tegengekomen, zou dat wat zijn? Niet alles is nieuw voor me in deze cursus, maar nogmaals een goede basis is welkom (herhaling van sommige delen kan nooit kwaad tenslotte): https://www.ictivitytraining.nl/it-professional/trainingen/microsoft/enterprise-mobility-suite/planning-for-and-managing-devices-in-the-enterprise-enterprise-mobility-suite-ems-on-premises-tools-m20398

Daarnaast ben ik nog van plan om de MD-100 en MD-101 certificeringen te behalen.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Michel

Beste antwoord (via Michel op 29-05-2020 22:03)

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41

Sometimes you need to plan for coincidence

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-07 15:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Dit topic is gesloten.