Mijn vraag
Sinds onze verhuizing overgestapt van ziggo naar kpn met de gedachte dan krijg ik glasvezel. 25maart aangevraagd, 26 mei nog steeds geen glasvezel door "meerwerk" ongeveer 15x gebeld en elke keer wordt er zogenaamd een spoedbericht uitgedaan naar de uitvoerder.
Nu ben ik er echt helemaal klaar mee, ook omdat ik her en der lees dat mensen 8 maanden wachten op hun glasvezel aansluiting.
O.a. een overweging om voor KPN te gaan was omdat zij met stopcontact stekkers netwerkkabel kunnen aansluiten op de tv en andere apparaten (omdat onze aansluiting in huis ongunstig is t.o.v. de tv)
Welke provider is een goed/beter alternatief dan KPN?
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Stekkers met netwerkkabel om zo geen kabel dwars door de kamer te krijgen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Tmobile, echter lijken de reviews over tmobile niet veel belovend
Caiway, echter zie ik hier veel restricties wat betreft meerdere tv's
Alle tips zijn welkom!
Sinds onze verhuizing overgestapt van ziggo naar kpn met de gedachte dan krijg ik glasvezel. 25maart aangevraagd, 26 mei nog steeds geen glasvezel door "meerwerk" ongeveer 15x gebeld en elke keer wordt er zogenaamd een spoedbericht uitgedaan naar de uitvoerder.
Nu ben ik er echt helemaal klaar mee, ook omdat ik her en der lees dat mensen 8 maanden wachten op hun glasvezel aansluiting.
O.a. een overweging om voor KPN te gaan was omdat zij met stopcontact stekkers netwerkkabel kunnen aansluiten op de tv en andere apparaten (omdat onze aansluiting in huis ongunstig is t.o.v. de tv)
Welke provider is een goed/beter alternatief dan KPN?
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Stekkers met netwerkkabel om zo geen kabel dwars door de kamer te krijgen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Tmobile, echter lijken de reviews over tmobile niet veel belovend
Caiway, echter zie ik hier veel restricties wat betreft meerdere tv's
Alle tips zijn welkom!