"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Tevens meer oldskool!
[Voor 13% gewijzigd door Renzzie op 26-05-2020 14:43]
Ja, jij bent hier pas sinds 2010 maar deze smileys bestaan al zeker 20 jaar, dus ze zijn sowieso oldschool.Renzzie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:43:
Hier ook. STuk beter zo. ik stem dat we het zo houden ipv een kleurfeest
Tevens meer oldskool!

Maar hier ook kapot, inderdaad. ^^ was een img.

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
https://gathering.tweakers.net/smile.gif:

https://tweakers.net/g/s/smile.gif:

Wat je ziet, is de alt-tekst van het plaatje. Dus ":)" voor

[Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 26-05-2020 14:51]
As always, we are nailed to a cross of our own construction.
[Voor 93% gewijzigd door Technomania op 26-05-2020 14:54]
Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Pff.. PrutsersTouchdomex schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:06:
Gezien het dinsdag is zijn ze denk ik weer wat aan het uitrollen

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Is 10 jaar niet voldoende om in ieder geval een beetje tot de oldskoolers te horen?Room42 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:49:
[...]
Ja, jij bent hier pas sinds 2010 maar deze smileys bestaan al zeker 20 jaar, dus ze zijn sowieso oldschool. [Afbeelding]
Maar hier ook kapot, inderdaad. ^^ was een img.

plan: Mobiele zoeksuggesties - Development-iteratie #182 Yep, bug fix om de afbeeldingen via de proxy te laten lopen.Touchdomex schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:06:
Gezien het dinsdag is zijn ze denk ik weer wat aan het uitrollen

time is infinite, but each week is ten hours short..
Dat gaat over afbeeldingen van andere domeinen, om zo HTTPS en privacy (onder andere geen koekjes) af te dwingen.De Nelis schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:18:
[...]
plan: Mobiele zoeksuggesties - Development-iteratie #182 Yep, bug fix om de afbeeldingen via de proxy te laten lopen.
As always, we are nailed to a cross of our own construction.
Nope, helaasDe Nelis schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:18:
[...]
plan: Mobiele zoeksuggesties - Development-iteratie #182 Yep, bug fix om de afbeeldingen via de proxy te laten lopen.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
CodeCaster schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:25:
[...]
Dat gaat over afbeeldingen van andere domeinen, om zo HTTPS en privacy (onder andere geen koekjes) af te dwingen.
Oh

time is infinite, but each week is ten hours short..
Klopt, daar zat een merge conflict in, wat we aan het oplossen zijnDaniëlWW2 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:29:
Behalve smiley's is het embedden van video's ook kapot.
[Afbeelding]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Alle smileys naar plaintext. Nog beter!Kees schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:36:
ik weet niet of we die smilies wel moeten fixen, dit ziet er toch gewoon beter uit?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Wie is de schuldige die het kapot heeft gemaakt

Team effortTouchdomex schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:43:
[...]
Wie is de schuldige die het kapot heeft gemaaktWordt die ook aan de schandpaal genageld?

lang leve de [norml] tag :P
[Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 26-05-2020 15:50]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Meerdere schandpalen, op 1,5 meter afstand
🏁 Honda CBR1000F-SS • iPhone 11 • MacBook Air (2015) • TV 4K • Watch S6 • AirPods Pro

(mail ligt in jullie mailbox)
[Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 26-05-2020 15:57]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Is wel relevant, want door deze fout genereerde iedereen heel veel 404's op elke request waardoor de ratelimiter ingreep (want die herkende dit niet als valide smilie requests). Ik heb de berichten nu geherparsed waardoor de juiste urls gebruikt wordenAW_Bos schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:57:
Misschien niet relevant, maar ik krijg nu ook vrij snel een "Je gaat te snel" melding
(mail ligt in jullie mailbox)
[nosmilies] is afdoende. ;)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.