Ik heb een .bat scriptje geschreven ik zou het wel mooi vinden als ik die standaard na een Windows installatie toe kan voegen (.bat toevoegen aan de windows image). en vervolgens deze direct uit kunnen laten voeren.
Vraag
Beste antwoord (via Yboyray op 14-06-2020 16:32)
Als je al met wds bezig bent geweest kijk dan ook eens naar WDS+ MDT dan kan je zobeetje alles toevoegen in de workflow.Yboyray schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:38:
[...]
- ik ben zelf heel lang bezig geweest met Windows imaging and configuration designer maar het blijkt dat de imaging functie hier uit is gehaald
-Via WDS en USB sticks
-Het niet kunnen implementeren van dit .bat bestand in een windows image
-Ik was een klein beetje ervaren met .bat bestanden maar powershell moet ook lukken.
👩🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀
Alle reacties
Wat heb je zelf al opgezocht?
Hoe rol je je images uit?
Waar loop je precies tegenaan?
Waarom bat en geen Powershell?
- ik ben zelf heel lang bezig geweest met Windows imaging and configuration designer maar het blijkt dat de imaging functie hier uit is gehaaldKillah_Priest schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:05:
Wat heb je zelf al opgezocht?
-Via WDS en USB sticks
-Ik was een klein beetje ervaren met .bat bestanden maar powershell moet ook lukken.
Als je al met wds bezig bent geweest kijk dan ook eens naar WDS+ MDT dan kan je zobeetje alles toevoegen in de workflow.Yboyray schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:38:
[...]
- ik ben zelf heel lang bezig geweest met Windows imaging and configuration designer maar het blijkt dat de imaging functie hier uit is gehaald
-Via WDS en USB sticks
👩🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀
Bedankt voor de tip ik zal er even naar kijken.HKLM_ schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:44:
[...]
Als je al met wds bezig bent geweest kijk dan ook eens naar WDS+ MDT dan kan je zobeetje alles toevoegen in de workflow.
MDT is wat TS nodig heeft.
Hiermee kan je je volledige installatie aanpassen naar eigen wens.
Waaronder scripts, .bat files, applicaties installeren nadat Windows is geinstalleerd, bitlocker toevoegen etc.
bron: https://docs.microsoft.co...configmgr/mdt/use-the-mdt
Hiermee kan je je volledige installatie aanpassen naar eigen wens.
Waaronder scripts, .bat files, applicaties installeren nadat Windows is geinstalleerd, bitlocker toevoegen etc.
bron: https://docs.microsoft.co...configmgr/mdt/use-the-mdt
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Helaas is mijn project gefaald, Met MDT heb ik het een soort van werkbaar gekregen, maar helaas is mijn project uiteindelijk stop gezet. Erg bedankt voor jullie antwoorden.
Pagina: 1