Pricewatch toetsenbord keuze optie: extra opties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:50
Zijn er nog toetsenborden met extra opties zoals
  • ingebouwde usb hub
  • touch-pannel ingebouwd
Bij de pricewatch zou ik graag dergelijke opties willen aanvinken. Zelf zoek ik namelijk een toetsenbord met ingebouwde usb-hub voor aansluiting van een bedrade muis en een usb-stick.

Deze opties (usb-hub, touchpanel) zouden op de zelfde plaats kunnen staan als de aansluiting naar de pc onder het kopje 'draadloos'. Dat zou dan hernoemd moeten worden naar 'opties', 'aansluitingen' of zo iets.

Misschien komen er wel toetsenborden uit met ingebouwde kvm-swithch of ingebouwd dockingstation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diamundo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online

Diamundo

Quack.

Bij de Pricewatch > Toetsenborden staat een filterkopje "Eigenschappen". Daarin staat een filter "Toetsenbord Eigenschappen". Als je deze lijst uitklapt zie je o.a. de opties
  • USB 2.0 hub
  • USB 3.0 hub
  • Touchpad
Wat betreft jouw andere topic, in bovenstaande lijst komt ook "Ergonomisch" voor. Dit is natuulijk niet de uitgebreide splitsing die je daar stelt, maar het is een begin ;)

En voor een volgende keer: je kunt topics wijzigen (knopje rechtsboven je bericht), en zo informatie toevoegen aan je openingspost. Het lijkt mij nu alsof je twee topics hebt wat in één topic had gekund... Tip voor later!

Ik denk na over de woorden van het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:50
Dat zocht ik, alleen heb ik het daar niet gevonden. Bedankt voor het doorgeven.