Postbank dom?????

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 10:11
Ik bellen met de postbank, want ik wilde dat mobiele dingetje van ze gaan verpatsen. FF vragen hoe en wat watbetreft dat m-bankieren (mijn gegevens enzo.) gegevens staan op de simkaart en zou dus geen probleem moeten zijn.

Vervolgens vraagt die kerel aan de andere kant van de lijn: "waarom wilt u het telefoontje verkopen?" IK antwoord eerlijk: "dat mobiel bankieren vinnik echt onzin. wie wil er nou in de trein geld overmaken." Hij vervolgens weer uitleggen hoe superhandig het wel weer niet was en dat het realtime werd over gemaakt :r (ow wat leuk).
Hij: "Maar meneer, waarom heeft U het telefoontje dan aangevraagd? :?" Weer eerlijk: "Nou gewoon een gratis telefoon, wie wil dat nou niet? 8-)" Hij:"..." en even later "hoeveel brengt zo'n telefoon op dan?" "Nou ik hoop iets van 250 piek."
hij: "ah juist"

Dus mijn vraag (na deze ietwat lange inleiding): "zijn ze bij de postbank nou zo dom om te denken dat we massaal aan het mobiel-bankieren slaan.......?"

Vic.

Stay safe

Verwijderd

Ik denk dat dat meer iets op de lage termij gaat worde, als het ee beetje igeburgerd is door de early-adapter, zuller er steeds meer mese geruik va gaa make, ee procetje of 80-85 verwacht ik toch zeker wel.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 10:11
<off-topic>
ik tiep vast ook niet elk bericht foutloos, maar jij maakt er wel helemaal een puinhoop van
</off-topic>

<on-topic>
ik zie het nut er niet van in en 80-85% zie ik al helemaal niet gebeuren. Dan moet je naast adres/telefoon/email ook nog rekening-nummers in je agenda gaan bijhouden. BELACHELIJK
</on-topic>

<edit-mode>
had je icon-info niet gelezen :) |:(
</edit-mode>

Stay safe

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 02:43 schreef Master FX het volgende:
<off-topic>
ik tiep vast ook niet elk bericht foutloos, maar jij maakt er wel helemaal een puinhoop van
</off-topic>
Fles Grolsch over mn Keyboard, b en n blijven hangen, 3, 4, 6 en F5 doen het ook al niet meer :(
<on-topic>
ik zie het nut er niet van in en 80-85% zie ik al helemaal niet gebeuren. Dan moet je naast adres/telefoon/email ook nog rekening-nummers in je agenda gaan bijhouden. BELACHELIJK
</on-topic>
Ik weet mn rekening nummer wel hoor :) En dat is gee kort postbak ummer maar een lang 9cijferig rabo-nummer, wat ik nog steeds DE iteret-bank van NL vind.

Verwijderd

Ik vind alleen het direct opwaarderen handig, ik ga echt niet bankieren met dat ding. Maar zal wel door de strot gepusht worden net als met de andere grote successen zoals chippen. :)

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Ik denk dat het geen succes gaat worden, dat mobiel bankieren.
Je hebt een te klein scherm om een overzichtelijk schema te krijgen van je inkomsten en uitgaven (of je moet de 17" scherm-telefoon hebben (nokia 7110) :P

Het is alleen wel zo dat je met mobiel bankieren, overal (afhankelijk van bereik) en altijd (beltegoed ?) kan bankieren. Wat weer een voordeel kan zijn.

Denk dat de Postbank iets te hard van stapel is gegaan toen iemand met het voorstel kwam om Mobiel te gaan Bankiern.

-

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 augustus 2001 02:39 schreef MREn het volgende:
Ik denk dat dat meer iets op de lage termij gaat worde, als het ee beetje igeburgerd is door de early-adapter, zuller er steeds meer mese geruik va gaa make, ee procetje of 80-85 verwacht ik toch zeker wel.
Denk dat je eerder kan stellen dat 80-85% hun telefoon unlocken of verpatsen >:)

En ehm, nog ff M35i Detail, bij www.genie.nl verkopen ze 'm nu ook voor 200 piek met 150 piek beltegoed en een headset :7

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 07 augustus 2001 02:37 schreef Master FX het volgende:

Dus mijn vraag (na deze ietwat lange inleiding): "zijn ze bij de postbank nou zo dom om te denken dat we massaal aan het mobiel-bankieren slaan.......?"

Vic.
Volgens mij denken ze dat wel ja...
Mij ging het ook om de GRATIS telefoon met 25 gulden GRATIS beltegoed wat later notabene 41 gulden werd >:)

Als ik wil bankieren, doe ik dat echt niet via dat telefoontje (tja... in noodgevallen misschien). Ik stap liever achter m'n pc en doe het via het NORMALE internet.....

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 02:43 schreef Master FX het volgende:
Uhh, ik heb al die gegevens al in mijn phone staan :)

Verwijderd

Als je foon is gejat kunnen ze met bepaalde software vast alle gegevens eruit kopieeren en ff lekker je rekening leegroven, nietwaar?

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 11:38 schreef GSMboy het volgende:
Als je foon is gejat kunnen ze met bepaalde software vast alle gegevens eruit kopieeren en ff lekker je rekening leegroven, nietwaar?
hmmz zal denk ik wel heel moeilijk gaan omdat je bij het m-bankieren inloggegevens hebt met een soort wachtwoord dus als ze die niet hebben dan kunnen ze ook niet binnenkomen ;)
maar is het niet handiger om hiermee door te gaan in t postbankforum ?

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 12:21 schreef mafiasven het volgende:
maar is het niet handiger om hiermee door te gaan in t postbankforum thread ?
:7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.