Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik twijfel aan legitiem mail vanuit Tweakers voor testpanel

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:39
Ik kreeg op mijn reguliere mail-adres (die niet geregistreerd staat op t.net) een email van een zekere "Romee" dat ik een SSD mag gaan testen. Dat niet op het mail-adres wat voor mijn registratie is gebruikt, vindt ik al vreemd.

Hierin wordt mij gevraagd om een SSD te testen: pricewatch: WD Black NVMe SSD SN750 1TB (zonder heatsink)

Als ik kijk naar het telefoonnummer wordt ik naar een ander adres verwezen dan het adres wat onderaan de brief staat. Een verwijzing naar "PCM BV" ipv. "De Persgroep Online Services B.V. " Ook komt het telefoonnummer niet overeen met het telefoonnummer in de PDF.

Jullie begrijpen mijn achterdocht, want ik mag zgn. de SSD dan houden. In een DM wil ik gerust de hele email en een link naar de PDF sturen of eventueel forwarden. De mail lijkt af te komen van "concepts@tweakers.net".

[Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 26-05-2020 11:41]

Beste antwoord (via SkyStreaker op 26-05-2020 12:37)

• Romeowhite
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21:41

Romeowhite

Projectmanager Tweakers Partners
@SkyStreaker ik stuur je even een DM! Klopt dat je bent geselecteerd;)

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:58

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Ik gok dan dat de mail afkomstig is van @Romeowhite, dus hopelijk kan ze uitleg geven?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:39
Ik hoop het, want ik heb het op 25 Mei gekregen en enkele stukken uit de mail:
Testpanel bevestigen
Ik ontvang graag uiterlijk voor 28 mei 2020 17:00 uur een bevestiging dat je ook beschikbaar bent om deel te nemen aan dit testpanel. We bieden je hiermee de gelegenheid om de SSD gedurende twee weken uitgebreid te testen en te reviewen. Indien je voldoet aan alle voorwaarden na het testen van het toestel, ben jij de gelukkige eigenaar van de SSD. Kom je de gemaakte afspraken niet na, moet je helaas de ssd terugsturen.
Nogal kort dag, maar kan.
Na ontvangst van je gegevens en de getekende gebruikersovereenkomst sturen we je z.s.m. het product toe, zodat je aan de slag kan met het reviewen. Ik houd je hiervan op de hoogte. Mocht ik na 20 mei 2020 17:00 uur niets van je hebben gehoord, dan selecteren we een andere tweaker die we blij gaan maken met dit testpanel.
20 Mei, tja... :) Spreekt elkaar tegen, maar kan typefout zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Heb je je aangemeld voor een testpanel voor een SSD? :)

Mijn LinkedIn!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Romeowhite
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21:41

Romeowhite

Projectmanager Tweakers Partners
@SkyStreaker ik stuur je even een DM! Klopt dat je bent geselecteerd;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:58

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
d:)b

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True