Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Budget laptop (Chuwi Herobook Pro)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sanmarco30
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-12 20:00
Ik ben met een beetje aan het oriënteren op een nieuwe (budget) laptop, vooral bestemd voor de studie van mijn dochter.
Momenteel heeft ze nog een Lenovo Chromebook in gebruik, maar ik ben daar zelf bij nader inzien niet zo weg van gezien de beperkingen.

Mijn oog viel hierbij op de Chuwi Herobook Pro (https://www.chuwi.com/product/buy/Chuwi-HeroBook-Pro.html).
Ik heb al enige ervaringen gelezen via AliExpress en wat filmpje op YouTube hierover bekeken, en die zijn, ondanks dat dit een Chinees merk is, vrij positief.
Wat is jullie ervaring hiermee?

Wat ga je met je laptop doen?
Vooral Microsoft Office, internet (mail), af en toe een (eenvoudig) spelletje (Roblox)

Wat is je budget?
Max. 300 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, vooral voor thuisgebruik.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Chuwi, maar heb me ook georiënteerd op een refurbished laptop, bijv. een HP Probook.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 15:41
Ik zou als ik jou was wegblijven van hardware van Chuwi of welk ander chinees merk die aangeboden worden op aliexpress.

Er zijn veel YouTube filmpjes te vinden van nep-hardware op aliexpress, met allerlei beloftes op de website, maar bij nader inspectie blijkt er weinig van de hardware te kloppen. Vooral de advertenties van 'top good to be true', blijken meestal nep te zijn.

Voor 300 euro is er best wat leuks te krijgen op de vraag en aanbod gedeelte van tweakers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:58
DeArmeStudent schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:37:
Ik zou als ik jou was wegblijven van hardware van Chuwi of welk ander chinees merk die aangeboden worden op aliexpress.

Er zijn veel YouTube filmpjes te vinden van nep-hardware op aliexpress, met allerlei beloftes op de website, maar bij nader inspectie blijkt er weinig van de hardware te kloppen. Vooral de advertenties van 'top good to be true', blijken meestal nep te zijn.

Voor 300 euro is er best wat leuks te krijgen op de vraag en aanbod gedeelte van tweakers.
Inderdaad, en niet te vergeten de invoerheffingen die bovenop de 300 euro komen.

Voor dat bedrag tot 350 zou ik een leuke 2e handse nemen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 20:02

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 00:21
Ik zou lekker voor een nette 2ehands Dell Latitude of Lenovo Thinkpad gaan en de ali rommel links laten liggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Nu online
Tweedehands, sowieso. Ik heb een HP 2570p gekocht voor 80 euro of zo. Als je er nog een SSD + 97Wh accu (8 uur power) in zet, ben je 200 kwijt.

Kan je dochter alles mee doen voor school. Een spelletje als Roblox moet ook nog wel lukken.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True