Wij gaan deze zomer het complete dak vervangen waarbij de schoorstenen die erop zitten verwijderd gaan worden.
Daardoor is er ook geen schaduwvorming.

Nou was ik aan het oriënteren voor zonnepanelen.
afgelopen woensdag hebben wij één leverancier op bezoek gehad, en die verkocht momenteel alleen nog maar Sunpower zonnepanelen wat zoals de verkoper vertelde de zo gezegd Ferrari onder de zonnepanelen is.
Na internet googlen blijkt dit inderdaad ook best aardig te kloppen.
echte offerte moet ik nog krijgen maar zijn kladje was;
10 stuks sunpower Maxeon 3 395Wp
incl. 3-fase omvormer en complete installatie
incl. BTW €8.800,- . excl. BTW €7.272,-
Ik schrok zelf van de prijs, en verkoper heeft aangegeven dat hier nog wat vanaf kan
op internet heb ik een vergelijkbaar setje kunnen vinden voor ca. €2.000,- minder, maar dat terzijde.
Maar mijn vraag is eigenlijk;
Is het het waard om Sunpower zonnepanelen te plaatsen? het grote voordeel is volgens mij dat je hier veel garantie op krijgt.
hier op het forum zie ik vaak Qcells zonnepanelen voorbij komen die een stuk goedkoper zijn.
Daardoor is er ook geen schaduwvorming.

Nou was ik aan het oriënteren voor zonnepanelen.
afgelopen woensdag hebben wij één leverancier op bezoek gehad, en die verkocht momenteel alleen nog maar Sunpower zonnepanelen wat zoals de verkoper vertelde de zo gezegd Ferrari onder de zonnepanelen is.
Na internet googlen blijkt dit inderdaad ook best aardig te kloppen.
echte offerte moet ik nog krijgen maar zijn kladje was;
10 stuks sunpower Maxeon 3 395Wp
incl. 3-fase omvormer en complete installatie
incl. BTW €8.800,- . excl. BTW €7.272,-
Ik schrok zelf van de prijs, en verkoper heeft aangegeven dat hier nog wat vanaf kan
op internet heb ik een vergelijkbaar setje kunnen vinden voor ca. €2.000,- minder, maar dat terzijde.
Maar mijn vraag is eigenlijk;
Is het het waard om Sunpower zonnepanelen te plaatsen? het grote voordeel is volgens mij dat je hier veel garantie op krijgt.
hier op het forum zie ik vaak Qcells zonnepanelen voorbij komen die een stuk goedkoper zijn.

:strip_exif()/f/image/DJc0we90Uq9hHWJH8vcflMOO.jpg?f=fotoalbum_small)