Acties:
  • 0Henk 'm!

• woteun
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-12-2022
Sinds de COVID crisis heeft Vodafone besloten de netwerknaam te wijzigen in VFNL#StayConnected. Ik heb dit al voorbij zien komen in een ander topic, echter is het denk ik de moeite waard om hier een los topic over te starten (zo niet, dan hoor ik het ook graag).

Allereerst denk ik dat de netwerknaam niet bedoeld is om boodschappen mee te verspreiden. In mijn ogen is het een vorm van marketing waar ik niet om heb gevraagd. Nu is het een - volgens Vodafone - goed bedoelde boodschap, maar straks is het reclame van partners. Vodafone geeft zelf aan dat het een tijdelijke naamsverandering is en dat ik het niet als marketing moet zien.

Ten tweede past deze netwerknaam niet in het gedeelte van het scherm waar dit voor bedoeld is. Ik heb een Iphone 6s en het scherm is te klein. Hierdoor beweegt deze naam als een soort lichtkrant door het beeld. Dit is erg onrustig, want bij nagenoeg alle apps zie je de statusbalk. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zelf kan veranderen? Ik heb al prorobeerd een nieuwe achtergrondafbeelding erin te zetten met een witte balk erin, maar dat maakt weinig uit helaas.

Ik ben erg benieuwd hoe de lezers van dit forum over deze zaken denken of ben ik de enige die zich hieraan stoort?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

woteun schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:14:
Sinds de COVID crisis heeft Vodafone besloten de netwerknaam te wijzigen in VFNL#StayConnected. Ik heb dit al voorbij zien komen in een ander topic, echter is het denk ik de moeite waard om hier een los topic over te starten (zo niet, dan hoor ik het ook graag).

Allereerst denk ik dat de netwerknaam niet bedoeld is om boodschappen mee te verspreiden. In mijn ogen is het een vorm van marketing waar ik niet om heb gevraagd. Nu is het een - volgens Vodafone - goed bedoelde boodschap, maar straks is het reclame van partners. Vodafone geeft zelf aan dat het een tijdelijke naamsverandering is en dat ik het niet als marketing moet zien.

Ten tweede past deze netwerknaam niet in het gedeelte van het scherm waar dit voor bedoeld is. Ik heb een Iphone 6s en het scherm is te klein. Hierdoor beweegt deze naam als een soort lichtkrant door het beeld. Dit is erg onrustig, want bij nagenoeg alle apps zie je de statusbalk. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zelf kan veranderen? Ik heb al prorobeerd een nieuwe achtergrondafbeelding erin te zetten met een witte balk erin, maar dat maakt weinig uit helaas.

Ik ben erg benieuwd hoe de lezers van dit forum over deze zaken denken of ben ik de enige die zich hieraan stoort?
Wie betaald die bepaald dus gewoon weggaan en een andere telco zoeken? Denk dat je op een Iphone er weinig aan kan doen.. Op Android kan je het weghalen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-01 08:33
Ik heb zoiets van, waar maak je je druk om?

Als het je niet zint, dan stap je toch over naar een ander?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:18

Releases

Ja maar!

Totaal niet als storend ondervonden. Het zou mij een rotzorg zijn wat daar staat. Kijk er toch nooit naar.
Overigens is er nieuwe Jailbreak voor iPhone etc beschikbaar, dan kan je het eruit slopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:16:
[...]

Wie betaald die bepaald dus gewoon weggaan en een andere telco zoeken? Denk dat je op een Iphone er weinig aan kan doen.. Op Android kan je het weghalen.
Jailbreaken, dan kan je het weghalen.
Maar inderdaad : Waar maak je je in hemelsnaam druk om |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 14:03

De Nelis

en anders maar niet...

Totaal niet storend, sommige andere providers doen het ook. Niks mis, een stukje extra bewustwording ivm. de huidige situatie.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee