2 weken terug eens een nieuwe accu besteld voor mijn laptop, alleen nou is het vervelende dat die met de nieuwe accu, en vooral als die aan de netvoeding hangt... ineens toch bedenkt LEGE ACCU tijd voor slaapstand..
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dell Latitude E6440
Windows 10 (10.0.18363.836 (Win10 19H2 [1909] November 2019 Update)
"nieuwe" 6 cell accu (imitatie) 5600mAh*
"oude" 9 cell accu (80% wear) (genuine Dell) 9900mAh*
"oude" 6 cell accu (42% wear) (genuine Dell) 5600mAh*
*accu capaciteit zo als vermeld op de accu zelf zonder rekening te houden met eventuele slijtage van de accu cellen..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verse windows 10 installatie
met de energie beheer instellingen lopen spelen
met de "oude" accu's lijkt het probleem niet (al is mijn testcase tekort voor een echt goed resultaat)
diverse powerbricks, van 90W en 130W (waar de 90 toch t mininale is wat de laptop nodig heeft)
wat nog loopt is de "nieuwe" accu in de andere E6440... maar deze testcase is ook nog duidelijk te kort om een goed oordeel te kunnen geven
Heeft iemand hier misschien nog een idee wat ik eventueel nog kan proberen?
Of een instelling die misschien niet zo voor de hand liggende is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dell Latitude E6440
Windows 10 (10.0.18363.836 (Win10 19H2 [1909] November 2019 Update)
"nieuwe" 6 cell accu (imitatie) 5600mAh*
"oude" 9 cell accu (80% wear) (genuine Dell) 9900mAh*
"oude" 6 cell accu (42% wear) (genuine Dell) 5600mAh*
*accu capaciteit zo als vermeld op de accu zelf zonder rekening te houden met eventuele slijtage van de accu cellen..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verse windows 10 installatie
met de energie beheer instellingen lopen spelen
met de "oude" accu's lijkt het probleem niet (al is mijn testcase tekort voor een echt goed resultaat)
diverse powerbricks, van 90W en 130W (waar de 90 toch t mininale is wat de laptop nodig heeft)
wat nog loopt is de "nieuwe" accu in de andere E6440... maar deze testcase is ook nog duidelijk te kort om een goed oordeel te kunnen geven
Heeft iemand hier misschien nog een idee wat ik eventueel nog kan proberen?
Of een instelling die misschien niet zo voor de hand liggende is?
404 Signature not found