Toon posts:

56k modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
werkt internet behoorlijk op een p75 met 8 meg ram en w95?

thx

Verwijderd

als je de juiste drivers hebt wel ja :)

Verwijderd

Topicstarter
das in orde zenne,

alles werkt, mak vraag me gewoon af da da genoeg ram is om werkbaar te zijn met internet

Verwijderd

ja hoor!

Opene van IE zal wat tijd in gaan zitten, en verwacht ook iet te veel van uitbudige flash-site's, maar voor normaal gebruik voldoet het perfect hoor!

Verwijderd

Topicstarter
heel erg bedankt!!

Verwijderd

Met IE 3 misschien wel.
En uiteraard veel geduld tijdens het laden van de pagina en als je ALT+TABT.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op dinsdag 07 augustus 2001 02:17 schreef Noble_Paladin het volgende:
werkt internet behoorlijk op een p75 met 8 meg ram en w95?

thx
Ik begrijp uit de topictitel dat je met een 56k modem wil inbellen.
Je kunt dan het beste een extern modem nemen.
Interne (PCI kaart) modems belasten de processor een stuk meer en snoepen ook een deel van het geheugen op.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Een P75 is inderdaad niet erg geschikt voor een PCI modem. Bepaalde merken beweren al op een P60 te kunnen werken, sommige vereisen een Pentium II......... Een "ouderwetse" ISA 56K is ook prima bdw. (heel soms ook "software" modem, ff opletten)

8 MB zou voldoende moeten zijn, maar toch zou ik de allereerste Win95 versie aanbevelen (draait al op 4 MB) in combinatie met de Opera browser.

Verwijderd

nee echt niet geloof me :(
ik heb er ervaringen mee.
de kaart past er wel in, maar dan
staat er mmx-cpu needed ;(
niet dus........
kijk maar op de achterkant van de doos.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Als je verstandig bent neem je een externe seriele modem.

Eén van mijn broertjes werkt nu nog zo. :)

Je kunt ook een interne nemen, maar neem er dan eentje die ook in een 486-er werkt. (ofwel met een eigen UART type 16550)

Als m'n broertje een software-modem gebruikt, komt ie niet hoger dan 16k tot 19k2. Als je explore 4 erop zette zakte de boel er nog verder. (bij het software modem) Met de hardware modem connect ie nu een 45k tot 51kb/s

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Pagina: 1